Je hebt helemaal gelijk en ze vinden het vast fantastisch dat ze het al weten en ze zullen je ook steunen als het mis gaat (dubbel afkloppen). Hou je ons op de hoogte hoe ze reageren ?
Alle ouders waren door het dolle heen! Echter hadden ze allen wat hints nodig bij het cadeautje waar het opstond! Ik had een klein canvas doek met leuke foto van mij en vriend besteld met daarop de tekst: 100% papa+ 100% mama= 100% ikke.. Duurde even voor het kwartje viel! En mijn moeder haar eten brandde aan maar iedereen was blij en ik ben blij/ opgelucht dat ik het heb kunnen vertellen en dat ik vragen kan stellen etc.! X
Wij hebben het ook verteld toen mijn ouders hier toevallig kwamen koffiedrinken op de 2e dag dat ik weer positief testte. Broers en zus weten het nog niet. Geen contact met schoonouders, dus dat scheelt Had cake gebakken en op de plakjes roze en blauwe muisjes erop gedaan, en een speen gekocht en ingepakt en op mijn moeders cakeje gedaan.. Ik was de hele avond opgefokt en had het hart in mn strot, vond het zooo spannend! Omdat ik het zelf maar amper kon geloven.. Nog steeds bijna niet, maar ik voel het nu wel. Ze vonden het uiteraard geweldig!
Wat leuk Women90! We lopen zo goed als gelijk! Ik heb 22-4 mijn 1ste intake en 1,5 week later waarschijnlijk echo! Spannend allemaal he!
Wij ook meteen verteld, ze kwamen op de koffie en ik had cake gebakken en daar roze en blauwe muisjes op gedaan.. verder niet teveel zeggen en cadeautje erop gedaan; een speen. Haha had je dat hoofd moeten zien, ze durde niet uit te pakken hahaha, trillende handjes en grote ogen... zo spannend vond ze het, rode kop ervan! Mn broertje was erbij (die is 12 en houd niet zo van alleen thuisblijven op zaterdagavond) en die snapte het maar half. En we hebben hem gechanteerd dat alsie zn mond houd dattie ook zon mooie werkjas krijgt (daar had ie het de hele avond over) dus die zwijgt als het graf.. Mn andere broertje zou het ook wel mogen weten, die vind het ook superleuk denk ik, maar mn lieve zusje... die kan dr mond niet echt houden ben ik bang....
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij hebben het verteld met 6/7 weken. Toen hadden we de eerste echo gehad en was er gelijk een hartslag te zien! Dus hebben we ze het verteld met de echo foto uiteraard
Hier 6,5 week zwanger. Hebben het dit weekend aan ouders en schoonouders verteld. Bij suikeroom een snoepwikkel gekocht met tekst: "Voor mijn allerliefste oma/opa". Had het ingepakt en gezegd: heb nog een leuk cadeautje voor jullie voor Pasen, kijk maar 's wat je ervan vindt. Prachtig, die gezichten, onbetaalbaar! Goh, wat waren ze blij! "Eindelijk! Wat leuk!!!!" Haha, erg leuk om te vertellen, maar pfff wat was ik zenuwachtig!!!!! Ze hebben 'hun' oppas/kinderkamer al klaar in gedachten...
Ik heb het nog dezelfde dag aan mijn zussen verteld. Aan onze ouders en zus van mijn man pas na de eerste echo.
Hooo, beetje overdreven, 2 x iets getypt.. ging iets fout en kon mijn eerste reactie niet terug vinden. Najah Maar leuk Xannetje, wij zijn idd niet ver van elkaar af! Ik vind het ook erg spannend idd... poeh! voor jou ook de eerste?
Ik wil het ook zooooooooo graag vertellen, maar mijn vriend heeft liever dat we nog even wachten. Ik krijg 3 mei mijn eerste echo en het plan was om 12 mei met moederdag het aan mijn ouders te vertellen en dan zijn mijn oma tante broer en iedereen er ook bij dus dat zou super leuk zijn..Heb alleen het gevoel dat ik het niet kan verbergen tot 12 mei mijn buik groeit nu al. Ik ben nu 5 weken maar het is echt lastig om mijn mond te houden..Ik wilde dan met moederdag een echo foto in een doosje doen met daarop zn tekst ballonetje hallo opa en oma en dan een dikke strik om het doosje.
Altijd fijn he als het fout gaat met dat typen.. heb het helaas ook regelmatig dat ik helemaal overnieuw kan beginnen Maar ik denk dat je verkeerd gekeken hebt.. zit hier al op 35,5 week dus nog maar heel eventjes voor mij! Inderdaad wel de eerste dus ontzettend spannend!!