Ik ga het pas met 14 weken aan mijn ouders vertellen, omdat mijn vader in het buitenland werkt en dan pas weer in Nederland is. Ik wilde het sowieso niet in het eerste trimester vertellen aan mijn moeder, want dan is ze net zo bezorgd als ik (na bijna 3 jaar ben ik voor het eerst zwanger). Dan kunnen ze er gewoon van genieten zodra ze het horen. Toevallig is mijn man ook jarig de dag dat mijn vader thuis komt, dus ik ga een slagroomtaart bij mn ouders langsbrengen met roze en blauwe muisjes. En daarna bij mn schoonouders hetzelfde. (Eigen ouders eerst natuurlijk ) Ben benieuwd naar de reacties als ze de taartdoos openen
Ik zag dat je er al uit bent, maar misschien toch een ideetje: Ook al gelooft jouw broertje nog in sinterklaas, je kunt misschien evengoed een gedichtje maken, maar dan vanuit zwarte piet geschreven. Dus bijvoorbeeld dat hij bij jullie door de ramen heeft zitten gluren en nu een geheimpje wil verklappen, zoiets. Misschien zou je ook iets met chocoladeletters kunnen doen, die het woord 'baby' of 'opa' vormen. Je zou er zelfs een heel spel in gedichtvorm omheen kunnen maken waar ze de letters mee kunnen verdienen. In ieder geval: alvast veel plezier!
heel goed te begrijpen hoor! doe maar lekker rustig aan! echt een super leuk idee van die taart! wij zaten te denken om misschien voor een geslachts echo te gaan bij zn privé kliniek waar je ook 3D echo's kan maken.. dan kunnen we misschien met de kerst al vertellen wat het word dan ben ik 14 weken of anders met oud en nieuw en dan wilde we dat ook met een taart doen die kan ik makkelijk zelf maken.. heb ooit eens in een taarten winkel gewerkt dus dat lijkt me wel leuk
@ light: ja dat is wel een super leuk idee! me broertje is wel een bij de hand kindje dus als hij dan vragen gaat stellen kan hij dat lekker bij me vader doen hihi! @ van het sint shirt dat is ook echt heel gaaf! misschien doe ik het wel allemaal! voor me broertje is het al super spannend want hij denkt natuurlijk dan van waar is dat kind dan.. haha dus een beetje extra verwennen mag wel gelukkig doe ik dat al nooit.. kuch kuch