Erg onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Corinne348, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Hallo iedereen,

Hebben jullie dat ook in het begin van mijn zwangerschap had ik echt last van de kwaaltjes, Ik was misselijk,borsten waren gespannen, en erg moe.

En nou heb ik sinds 2 weken nergens meer last van ik voel me goed (ben alleen nog wel moe).
    Ik raak gelijk in paniek dat het misgaat en het probleem is dan dat ik er niet van kan genieten ik weet hoe erg dit klink maar het lukt me gewoon niet.

Herkent iemand dit?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Het is heel normaal meissie, dat je kwaaltjes na een poosje afnemen! In de boekjes staat zelfs dat dat zo is na 12 weken, dus dan zou je hartstikke mooi op schema lopen! Ik had juist de eerste 11-12 weken bijna geen klachten, na 11 weken begon het gedoe met misselijkheid enzo pas, en het heeft geduurd tot ruim 16 weken. En daar voelde ik me weer onzeker over... :(

Pak een echofoto van je kleintje, ga er lekker naar zitten staren en probeer ervan te genieten! Dat eerste trimester heb je er al opzitten!

Liefs Monique

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb precies hetzelfde. Bij mij zijn de kwaaltjes ook minder geworden deze week. Gelukkig heb ik morgen een echo, ds hoef ik me niet al te lang zorgen te maken. Bij mij heeft het er wel mee te maken of ik genoeg rust heb. Want dan is het namelijk stukken minder. Heb ik het druk en ben ik moe, wordt ik meteen misselijker enzo...

4. Only me

Only me Niet meer actief

Hai,

Idem hiero! Ik had tot en met week 13 echt ontzettend last van moeheid! Ging elke avond het liefst al om 20.00 op bed liggen en dan heeeerlijk lang slapen!
    Misselijk ben ik gelukkig nooit echt geweest, maar na het laatste bezoek aan de verloskundige eind week 12 was ik ineens verlost van mijn moeheid. Tja, en dan slaat de spanning toe he..

5. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    De enige kwaal die ik tot nu toe heb is moe...dat al mijn hele zwangerschap en maagzuur...maar ik heb eerlijk gezegd nooit echt hele duidelijke symptomen gehad zoals misselijk of dergelijk...ook niet in mijn eerste zwangerschap..

meis het is heel normaal dat je symptomen na de eerste 3 afnemen...dit is gewoon even een nare en onzekere periode, omdat je kwaaltjes afnemen en je je kleintje nog niet voelt...is heel normaal hoor dat je je zo voelt! En als je het echt niet vertrouwd kun je altijd de verloskundige even bellen...

6. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Hallo,

Ik ben zelf net zes weken zwanger en ben af en toe best onzeker.... Over een maand krijgen wij pas de eerste echo en als je hoort en leest wat er allemaal nog fout kan gaan..... Ik probeer er niet te veel bij na te denken en er wel van te genieten, maar vind het tegelijkertijd allemaal erg spannend.
    Hoe gingen jullie hiermee om?

Groetjes

7. Teuntje

Teuntje Lid

4 feb 2009
    35
    0
    0
    hadden jullie ook dat je borsten pijn deden en opeens niet meer

Deel Deze Pagina