hematoom & geen bloedverlies???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door My boys, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

verleden week had ik een echo, daar bleek dat ik een heel groot hematoom had in mn baarmoeder langs het vruchtje, de gyn gaf me niet veel hoop dat het ging goed komen, ook mn Hcg stond maar aan 607! paar dagen erna terug bloed laten prikken en mn hcg stond dan aan 4123 is dat een goed teken?
    Tot op vandaag geen bloedverlies gehad en ook geen pijn? is dit eigenlijk wel normaal? dat bloed moet er toch uit?
    deze namiddag terug een echo! duimen jullie mee :)

2. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb er geen ervaring mee. Maar duim wel voor je! Succes vanmiddag

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Volgens mij kan dat bloedverlies ook later in je zwangerschap komen..... ik had het in week 15 t/m week 23. Je lichaam gaat het als het goed is zelf opruimen. Als het goed is houd de gyn je nu eerst veel strenger onder controle om te kijken of de hematoom niet groeit.
    Wel zul je je rustig moeten houden! Want je zult nu wel gewoeliger zijn voor een miskraam,.........

Succes vanmiddag!!

5. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Hoi!
    Ik heb 1 hele heftige bloeding gehad met 15 weken en die hematoom die dat veroorzaakte zit er nog steeds maar wordt wel steeds kleiner. Hij kan dus ook gewoon via je bloed opgenomen worden door je lichaam. Een bloeding hoeft helemaal niet! Je hebt geluk als je geen bloeding ervan krijgt.

Ik hoop dat je lichaam hem mooi opneemt zonder bloedingen en dat alles goed gaat in je zwangerschap ondanks de hematoom.

Sterkte want het maakt je zwangerschap wel een stuk spannender.

6. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in het begin ook een hematoom, niet heel groot. Heb geen bloedverlies gehad, ook daarna niet meer. En drie weken later was het weg, niet meer te zien op de echo.

Dus doe voorzichtig aan, en ik hoop dat het helemaal goed komt!!

Deel Deze Pagina