Zijn er hier meer meiden die hun NOD rond kerstmis hebben? Ik mag de 25e weer en zie er enorm tegenop! Heb een stuk minder zin in de kerst nu. Hoe denken jullie erover?
Ik kan testen op de 27ste, dus net na kerst...das ook lekker...zit je vol spanning met kerst! Iedereen...veel succes en knal posi testen straks!!
Hier nog 1.. ongeveer 23 december is mijn NOD.. aaah echt zo spannend!! Zou zo leuk zijn om als kerstcadeau in verwachting te zijn Succes allemaal in december en we gaan op rozeeee!!
Hihi ik hoop dat we allemaal een positive test hebben zodat we hem onder de boom kunnen leggen en mooi kan laten uitpakken door onze partner
Hoi meiden, leuk je nod rond kerst hopelijk krijgen we allemaal een mooie positieve test als kerstkado Ik doe mee... mijn nod is rond 23 december
So,daar zou ik ook niet blij mee zijn! Dat is altijd al zo een vermoeide dag Omdat ik mezelf zo zielig vind met mijn NOD op kerst mocht ik van vriendlief een hele mooie kerstboom uitzoeken,een Nordman spar of hoe schrijf je dat. Die gaan we lekker opzetten volgende week maandag.
Hallo allemaal, Ook ik heb mijn nod 24 dec.. pff zie er echt tegenop!! Zal het een hele leuke kerst worden of de zoveelste teleurstelling .. Groetjes Snoopy...
Mijn NOD is 22 dec, geweldig..... zucht. Net zoals Snoopy zie ik er ook tegenop. Ik duim voor ons allen voor een mooi kerstcadeau. Wie weet. Succes met klussen.