Vertellen jullie dat jullie bezig zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Droppie123, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Alleen mijn moeder en zusje weten dat ik gestopt ben met de pil.
    Mijn man weet niet dat zij dat weten, hij wil liever niet dat hun het wisten namelijk.
    Maar kon het echt niet meer geheim houden voor ze! ;)

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Myn vriend weet ook niet dat die 3 vriendinnen het weten, wil t ook liever geheim houden hhihi ;)

3. stampertje

stampertje Niet meer actief

Officieel weten alleen twee goede vrienden het en twee colleg's. Vind het wel fijn om het er met mensen over te kunnen hebben.

Mijn vriend weet niet dat ook mijn ouders al weten dat ik gestopt ben met de pil. Kan mijn mond niet houden tegen mijn moeder. Hoop wel dat ik het stil kan houden als het eenmaal zo ver is.

Liefs

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb het tegen 3 vriendinnen verteld maar achteraf heb ik daar wel spijt van omdat het iedere keer niet raak is :(

5. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Jaa moeilijk of je het gaat vertellen of niet. Bij ons weet ook niemand iets. Ik heb zelfs de foliumzuur pillen verstopt in een gewoon vitamine-potje zodat een verdwaald iemand in de badkamer niets "verdachts" ziet.

Maar wanneer vertel je het dan als je zwanger bent? Meteen, pas na de eerste echo ofzo? Moeilijk moeilijk. Het lijkt mij, als ik een miskraam zou krijgen dat het wel fijn is dat met iemand te delen. Dus ik denk zodra de zwangerschapstest zegt "zwanger" dan mag iedereen het weten. Maarja eerst maar eens zien wanneer dat gaat gebeuren!

Fientje

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn nog niet zo zeer echt bezig, zeg maar. Maar we hebben wel al sinds 6 maanden onveilig sex. Maar doordat mijn ongi en vruchtbaarheid toch nog op een heel laag pitje staat is dat niet zo heel erg.

Ook wij hebben er voor gekozen niks te vertellen, maar ik kon het toch niet laten om er met mijn moeder en een paar goede vriendinnen over te hebben. Schoonfamilie weet nog echt van niks, dat laat ik zo, voor hun is het makkelijker. Tja, mijn zus is zwanger en schoonzusje pas bevallen, dus dan wordt het wel wat moeilijker.

Ik ben wel erg ongeduldig hoor, zo het liefst nu al zwanger willen zijn, ben zo benieuwd hoe het is om zo'n mensje in je te voelen groeien en dat terwijl ik tot nog geen jaar geleden echt zeker wist geen kinderen te willen!
    Dat heeft me toch wel enorm overvallen, toen moest ik het ook nog eens aan mijn vriend vertellen, was zo zenuwachtig alsof ik weer eindexamen moest doen, haha.

Deel Deze Pagina