Vertellen jullie het geslacht aan iedereen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij hebben het geksacht voor ons zelf gehouden. Er waren zelf mensen die dacten dat we een dochter kregen haha dus dan hebben we het goed gedaan

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wij vertellen t iedereen die t wil horen.. onze babykamer is ook blauw dus daar kun je niet omheen :p

3. Niet meer actief

Haha Beertje86, kan je zeker niet omheen idd :p

Wij kunnen nog niet aan de kinderkamer beginnen, want we gaan in Feb. pas verhuizen.

Wij hebben het ook trouwens in onze msn staan, dat het een kereltje is, dus ja, kan ook niemand meer omheen ;)

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Maar het is ook heel moeilijk om je mond te houden :O
    Mn man wilde het voor zich houden , maar we hebben als eerste zijn ouders moeten bellen hahaha...

5. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Wij weten het niet dus we kunnen het ook niet vertellen.. :) En als we het wisten zouden we het grotendeels voor ons houden, denk ik.

Wel hebben we al een mooie meisjes en jongensnaam. En die weten wij en de opa's en oma's. Verder houden we gewoon onze mond. Vind het wel vervelend dat sommige mensen verwachten dat je het gaat vertellen als je zegt dat je al een naam hebt. Zo van: ik vertel het niet door hoor! Ja daag, daar gaat het niet om! ;)

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik erger me heel veel aan al die mensen die menen te moeten opmerken: je hebt al zoveel echo's gehad, jullie weten het vast al wel wat het wordt... En dan komt er altijd achteraan: je hebt al twee zoons, nu wil je zeker wel een meisje?
    Net alsof wij minder blij zullen zijn met een derde zoon! Echt, als je zoveel jaren hebt moet wachten maakt dat toch helemaal niets uit!

Maar wij willen niet vertellen wat het wordt en we willen ook niet vertellen of wijzelf het al weten!
    Dat vinden wij een privézaak, die alleen óns aangaat.
    Kijk, als we het hadden willen zeggen, dat hadden we dat heus wel gedaan. Maar het feit dat je het niet vertelt, moet toch al genoeg zijn voor mensen om niet constant te zitten vissen?

Maarja... we laten iedereen mooi vissen :p

7. Sanny

Sanny Niet meer actief

Ik heb ook veel echo's gehad en als wij vertelden dat het een meisje was, werd er gezegd dat ze t ook verkeerd hadden kunnen zien. Dus t maakt niet uit wat je doet, het is nooit goed. En dat vissen herken ik, maar dan naar de naam. Wij kregen te horen dat als je vertelt dat het een meisje is kan je net zo goed de naam zeggen.... Zelfs de avond voor de inleiding heb ik een uur lang een tante aan moeten horen die bijna alle landen op ging noemen, omdat ze wilde weten waar de naam vandaan kwam :)

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja de meesten zien het niet op de echo foto's , ik heb een duidelijke echo van n kereltje maar als dat er niet onder zou staan zouden de meesten het echt niet weten hihi :D

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    toen wij het wisten, hebben we het ook meteen tegen iedereen verteld. Mensen schrokken er wel vaak van als ze vroegen 'en weet je ook wat het is?" en ik meteen: ja een jongen zei...
    tja, daar vragen ze toch om....

10. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Wij hebben een punt thuis...
    Ik wil het weten en hij niet.. dus word nog wat...
    We hebben al gezegd dat hij lekker weg loopt als ze het bekend gaan maken.. en dan is het aan mij me klep te houden hahaha

11. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Bij de eerste wist iedereen dat het een knul was en nu weet iedereen ook weer dat we een meisje krijgen. Heb zelf 2 positietruitjes met op de buik de tekst: it's a girl

12. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    wij willen het ook graag weten!Maar het blijft iets tussen mijn vriend en mij.Zal ook hier op het forum niet neerzetten wat het word!en alleen onze beste vrienden weten dat we het willen weten,en voor de rest hebben we tegen iedereen gezegd dat we verrast willen worden!

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    wij gaan morgen voor de 20 weken echo en ik ga het wel aan iedereen vertellen. Leuk voor de spulletje die je misschien krijgt. :D
    En met de naam vind ik het ook idd makkelijker, maar die houden we wel geheim.

14. Niet meer actief

Wij wouden het ook voor onszelf houden, maar vriendlief verpraatte zich dus toen hebben we het de opa's en oma's meteen allemaal maar verteld.
    Was maar goed ook want ze wouden allemaal jongens spul halen omdat iedereen dacht dat het een jongetje zou worden.

Hier op het forum heb ik het later ook bekend gemaakt, bedoel, maakt nu toch niks meer uit.
    Al vertel ik het niet iedereen die het komt vragen.
    Sommige mensen die alleen komen voor zoiets hoeven dat niet meteen te weten vind ik.
    Verdere familie weet het trouwens ook niet, alleen mijn ouders en de ouders van me vriend, en dan de mensen hier op het forum.

Groetjes

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn vriend wilde het niet weten, ik op zich wel, maar ik vind het helemaal niets als ik het wel weet en hij wel, net alsof je het dan niet helemaal kan delen.
    We hebben het wel op laten schrijven en dat briefje zit in een envelop. Voor het geval mijn vriend het toch ook wel wilde weten. Nu vraagt iedereen telkens of we al op het briefje hebben gekeken... niet dus. Maar niet iedereen geloof dat meteen :(. Komt ook wel een beetje door mezelf, ik heb het gevoel dat het een jongen is en heb het onbewust toch vaak over 'hem'.

16. Niet meer actief

Ik wilde het ook dolgraag weten, alleen me vriend eerst niet, daarna twijfelde hij, en toen we de 20 weken echo kregen, vroeg hij zelf naar het geslacht, was er wel wat verbaasd over :eek:

Maar erg leuk dat we het weten :)
    En iedereen mag het ook weten van me ;)

Groetjesss

17. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    nee en wij willen het zelf ook niet weten is een verrrassing :D ;)

18. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het geslacht gaan we wel vertellen maar niet de naam die we zullen kiezen, want dan krijg je altijd reacties van anderen van hoe zij het kind zouden noemen en daar heb ik echt geen zin in.

Deel Deze Pagina