geslacht gelijk aan de familie verteld. en als mensen er naar vragen. maar veel doen dat niet. heb het bijvoorbeeld niet op FB gezet. dus er zijn er veel die het niet weten. naam is van ons. mijn ouders heb ik wel hints gegeven maar het leuke is die zitten totaal in de verkeerde richting te denken dus die raden het nooit. de hint was: er zitten letters in die ook in de namen van ons 2 en dochter voorkomen (M en A) nu noemen zij alle namen op voor jongens die beginnen met MA er niet aan denkende dat je het ook om kunt draaien en dat het niet de begin letters hoeven te zijn ik heb hier echt dikke lol om want moeders is er van overtuigd dat ze de naam weet.
geslacht is niet geheim de naam wel alleen mijn moeder weet het omdat ik het belangrijk vind dat zij hem ook mooi vind en hij is wel een keer gevallen in de familie dus ja ik maar volhouden dat het de naam niet is de tussen namen en achternaam zijn ook een verassing
Alleen mijn ouders, zijn ouders en een paar broers en zussen weten het. En een vriendin van mij en dan een vriend van hem. Het geslacht mag iedereen weten.
Het geslacht mag iedereen weten. Heb het ook op Facebook gezet, want ik vind het gewoon leuk en praktisch dat iedereen weet dat we een jongetje krijgen. Als andere mensen er naar vragen, dan vind ik het ook leuk om te zeggen dat we een zoon krijgen. Je kunt dan ook wel een beetje aan mijn stem horen dat ik er wel blij mee ben De naam en het geboortekaartje houden we wel strikt geheim. Ik ben heel erg open (volgens vriendlief soms té ), maar dit vind ik erg leuk om voor ons zelf te houden. Krijg er zelfs wel een beetje een kick van om te weten dat er, als de mini er is, toch nog een paar verrassingen over blijven
Bij de eerste van het geslacht geen geheim gemaakt, van de naam wel. Dat gaan we nu net zo weer doen.
Wij weten het geslacht niet iedereen probeerd wel te gokken. namen ook niet bekend pas bij de geboorten!!!
Bij de 1e zwangerschap hebben we alleen de naam geheim gehouden, geslacht mocht iedereen weten. Bij de 2e zwangerschap hebben we het geslacht wel geheim gehouden,(en naam dus ook )ik vond dat toch ook erg leuk! Omgeving vond het ook leuk, het was echt een verassing.
wij houden het geslacht en de naam lekker voor ons!! Vind het wel grappig... al die mensen in onze omgeving zijn alleen maar aan het vissen wat het nu word!! En met cadeaus... ach, als ik bevallen ben kunnen ze nog wel een cadeau halen...
Hier de vorige keer het geslacht wel verteld en de naam uiteraard niet Nu weet ik nog niet of ik het geslacht vertel, en de naam vertellen we zeker niet!
Sowieso mocht iedereen het geslacht weten. De naam wisten m'n mama, zus en beste vriendinnetjes. Moet er ook wel even bij zeggen dat papa en ik uit elkaar waren en ik van hem niet echt veel respons kreeg over de naam, dus dan was het wel fijn om het met andere mensen over te hebben.
Wij hebben het geslacht en de naam nooit verteld. Veel mensen zaten er steeds naast en dat was nou juist erg leuk. Bij de oudste wisten we niet wat het werd. Moet zeggen dat was wel het leukste.
1e keer wisten we het geslacht niet. 2e keer wisten we het geslacht wel, maar hebben dit voor ons zelf gehouden. Evenals de naam. Dit was overigens de jongensnaam die we voor onze dochter al in gedachten hadden, maar die hebben we nooit aan iemand verteld.
Naam houden we absoluut geheim. Het geslacht de vorige keer verteld, nu denk ik erover om het niet te vertellen. Beetje ook door de sfeer in de familie etc. Lijkt me wel leuk het nu geheim te houden....
Geslacht wel, naam niet, alhoewel ik in de laatste fase de naam wel al voor de geboorte heb verteld aan mijn moeder
Ik weet het nog niet. Ik twijfel nog of ik het zelf wil weten En dan mogen anderen het van mij ook wel weten. Naam wil ik nog voor ons houden sowieso