Hallo allemaal Volgens mijn berekening ben ik 7 weken zwanger, ik had 21 sept ongesteld moeten worden. Gisteren mijn eerste echo ( inwendig) maar was anders als ik gehoopt had. Het was klein, ong voor 6 weken. Wel een zakje met iets erin maar geen hartje. Ik had al niet zoveel symptomen alleen gevoelige borsten en veel plassen. Geen krampen en ook geen bloed verloren. Volgende week moet ik terug. Ik ben zeer ontdaan en verdrietig, ergens heb ik nog hoop maar hou rekening met het foute. Wie heeft hier ervaring mee?
Hoi meis, ik heb zelf een echo gehad met 5,5 week en toen zag je nog niks, alleen een vruchtzakje (bij mij tenminste) en ik moet zeggen dat ik hier op t forum al eerder heb gelezen dat je niet persee hartactiviteit ziet met 6 weken.. ik weet dat je denkt dat je 7 weken bent, maar voor hetzelfde geld zit je er een paar dagen onder en maaak je je druk om niks. Het feit dat je geen bloedverlies etc hebt geeft aan dat het er nog steeds zit.. Probeer te ontspannen en ga ook van het goede uit. Ik snap dat het een soort zelfbescherming is, maar als het echt helemaal mis was geweest dan hadden ze dat tijdens de echo ook wel gezegd lijkt me en dan had je verder onderzoek en of curretage gehad (als het niks was en het uit zichzelf niet naar buiten komt) iig Succes!
ik snapte ff je bericht niet over 7 weken qua datum.. maar jij had de eerste weken niet meegerekend.. je bent dus "officieel" al verder.. 11 weken ofzo? Want je moet tellen vanaf je laatste menstruatie zeg maar..
Sorry sherry ik weet dat je het goed bedoelt maar niet alles klopt wat je zegt. Alleen omdat je geen bloedverlies hebt zegt natuurlijk niks.
Ja nee klopt, sorry ik lees het nu terug en zie dat ik het niet zo goed heb verwoord nee, thnx voor de opmerking! Ik bedoelde er niet mee te zeggen dat als je geen bloed verliest het NIET mis kan zijn, maar ik doelde er meer op dat het duidelijker zou zijn als je en bloedverlies en krampen erbij zou hebben.. dan zou ik me zelf meer zorgen maken.. (snap je nog wat ik bedoel) Meid als je twijfelt bel gewoon op en leg t uit dat je je enorm zorgen maakt en vraag of je niet nog even terug mag komen omdat je je niet lekker voelt met dat idee..
Ja kan best zijn dat je ovulatie niet na 2 weken was, maar na 3 weken.. dus dat je nog niet zo ver bent als je zelf denkt.. of zeg ik nu weer iets wat niet klopt (zoja dan hou ik mn mond maar haha) Dat is wat ik begreep.. ik kwam erachter dat mijn ovulatiie eerder was dan dat ik dacht.. dus dat ie later komt kan ook lijkt mij
Maakt niks uit wilde je alleen er even op atenderen P Maar ik wil graag weten hoe lang je nu bezig bent precies....wat je cyclussen zijn. En hoe jij weet wanneer je ei precies was. Hadden ze gister je vruchtzakje opgemeten?
Mijn baarmoeder ligt ook diep dus ik hoop dat het gewoon lastig te zien was ofzo Die onzekerheid is heel naar ik heb liever dat het eruit komt als t niet goed is, dan weet je in ieder geval hoe het zit.
Ik ben nog niet zolang bezig, ik was 3 keer normaal ongesteld geworden na het stoppen van de pil. Mijn cyclus was netjes. 3x op de 29e dag ongesteld. Wanneer ik mijn ei precies had weet ik niet, ik heb zo,n app die de 3 vruchtbare dagen aangeeft.
Is niet erg maar wilde je graag helpen Hmmmmm wat zei degene die de echo maakte gister dan? Is er een vruchtzak opgemeten?
Vruchtje is opgemeten en zat op een grootte van 6 weken. Van wat ik kon zien rond de 5 mm. Ze begon eigenlijk direct over volgende week en evt gynocoloog. Overigens had ik gister wel een knaltest
Hmmm ja moeilijk je cyclus kan in een keer langer zijn geweest.... Dus er is misschien nog een kans dat het volgden week gewoon goedzit, maar hou rekening met beide kanten. Want rond 6 weken zie je toch wel een kloppend hartje. Maar het opmeten van zo'n kleine embryo is vaak moeilijk dus wie weet ben je toch korter zwanger. Even afwachten maar.....
Ja zit niks anders op, tis heel dubbel, zo onzeker, als t dan niet goed zit heb ik liever dat het eruit komt dan weet ik in ieder geval iets zeker
Maar ik heb even berekend.... 21 sept laatste ongi dag Eisprong waarschijnlijk rond 6-10 dan is je nod rond 14 dagen later...20-10. Toen was je dan 4 weken zwanger... Dan ben je nu 7,3