Wij vertellen iedereen dat we een 4de meid krijgen. Ben ook veel te trots om mijn mond te houden. De naam houden we voor ons zelf, evenals de datum voor de geplande kz.
wij weten het nu bijna 2 weken wat het is, wij zouden het in eerste instantie tussen ons houden, maar wij waren zo enthausiast dat we het grote nieuws niet voor ons konden houden. en wat betreft over de naam vertellen, we weten zelf nog geen eens hoe onze jongen gaat heten, dus dat is makkelijk. en als we het weten willen we wel de naam geheim houden.
22 mei hebben we de 2e echo en ik wil dan wel graag weten wat het is. Als het een meisje is, willen we haar namelijk vernoemen naar mijn oma en naar de oma van mijn vriend. Dat vinden we zo een prachtig idee. Ik nog meer dan mijn vriend want ik wil nu al weten wat het wordt, maar mijn vriend is nog niet zeker. Al denk ik wel dat hij te nieuwsgierig is Als hij het niet wil, wil ik het ook niet. Want het lijkt me totaal niet relaxed als ik tegenover hem ook dan m'n klep moet houden. Wat betreft de omgeving weet ik het nog niet, bang dat ik me ga verspreken dus die zullen het ook wel al weten. De namen wil ik geheim houden. En tot nu toe noem ik mijn kleine medepassagier gewoon 'die dikke' dus daar is ook niet uit af te leiden of het een jongen of meisje is
Bij ons eerste iwst eidereen zowel het geslacht als de naam. En deze keer gaan we net hetzelfde doen. De baby in je buik lijkt dan zoveel echter en is er echt altijd bij. Als ze me een stamp gaf dan kon ik zeggen: 'allé Myrthe, tzal wel een beetje gaan daarbinnen zeker! Iedereen was op die maneir ook wel nauw betrokken. Deze keer wordt het Maxym ongeacht het geslacht, dus dan moeten we het niet zeggen, maar inderdaad zoals je zegt, dan moet je je weer inhouden bij het shoppen. En een verrassing blijft het zowieso als er een spruit bijkomt. Want niemand weet hoe ie er uit zal zien! Kitty
Wij weten het al een aantal weken en wij vertellen het ook gewoon! Ik kan het niet voor me houden en ik snap niet waarom het een verrassing moet blijven! Je verspreekt je toch heus wel een keer onbewust en al dat geheimzinnige voor je vrienden en familie vind ik onzin! Nee iedereen mag het weten! we krijgen trouwens een ZOON!
Ik ga het zeker wel zeggen welk geslacht het wordt. Maar de naam hou ik denk ik voor me... Er mag wel iets een verrassing blijven
Wij zijn er nog niet uit...ik wil het eigelijk niet weten maar mijn mannetje wel..dus dat word nog even onderhandelen met me mannetje. M'n schoonfamilie die zeggen ook dat we het MOETEN weten want dan kunnen ze spulletjes gaan kopen enzo...als of ze dat niet kunnen als ze het niet weten. Ik hoop dat ik me mannetje zo ver kan krijgen dat we het gewoon als een verassing af moeten wachten want ik weet dat als m'n mannetje het weet zo ook zijn hele familie het weet en dat wil ik absoluut niet, ze weten immers de naam al als het een meisje word voor een jongen hebben we nog geen naam maar goed daar hebben we ook nog een aantal maanden voor en als ik me mannetje niet zo ver krijg dat hij het toch echt wil weten dan MOET hij van mij gewoon echt z'n mond houden maar ik geloof dat dat nog erg moeilijk gaat worden..
Wij hebben het ook verteld. Onze dochter is al 5 en zij was zoooo nieuwsgierig en vroeg bijna elke dag: ben jij een broertje of een zusje (tegen mijn buik). Dus we hebben haar vast blij gemaakt (ze wilde ook zo graag een broertje) en dus mocht de rest het ook weten! De naam vertellen we niet (die weten we ook nog niet eens). Ik vind het wel fijn dat iedereen het inmiddels weet, want dan hoef ik ook niet meer op te letten met wat ik zeg. Ik vind het wel veel ontspannender zo.
Ik vraag me af waarom het een "verrassing" moet blijven. Heel eerlijk gezegd zal het een ander een zorg zijn, een jongen of een meisje doet er voor anderen niet toe. Ja tuurlijk zijn ze nieuwsgierig, maar buitenstaanders hebben sowieso geen voorkeur oid. Dus weet iedereen wanneer we onze pretecho hebben, en daarna mag iedereen weten wat het geslacht is. Heerlijk om gericht te kunnen shoppen straks en dat te kunnen delen!
Wij weten wat het wordt maar vertellen het aan niemand. Ons geheimpje... Het is idd wel moeilijk om je niet te verspreken.
Ik kan toch ook absoluut mijn mondje niet houden. Gistermiddag wist ik het en volgens mij weet mijn halve familie-vriendenkring nu al dat het een meisje wordt Ik denk dat het ook verleidelijker is nu omdat je alle middelen voor hand hebt. Vroeger werden echo's niet standaard gemaakt en pretecho's al helemaal niet. Nou goed, voor mij maakte dat het moeilijker in de zin van: ik KAN het weten als ik het wil! Uiteindelijk hadden we zo een mooie meisjesnaam in gedachten dat we het geslacht wilde weten. Maar eigenlijk hadden we al een heel sterk voorgevoel dat het een dametje zou zijn hoor, dus helemaal als een verrassing kwam het niet
Wij hebben het sinds woensdag iedereen gelijk vertelt! IT`S A GIRL Vindt het niet van belang om het niet te vertellen, we houden wel de naam voor ons
Hallo allemaal Ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar mijn man heeft het liever niet en dat respecteer ik. Ik vind het ook wel eng om te zeggen omdat de echodame er zeker van was maar er zijn er genoeg waarbij er toch wat anders uitkomt met de bevalling. Wij gaan er vanuit dat het klopt, drie streepjes (ik heb niks gezegt toch) Groetjes Mariek
Wij weten wat het wordt (tenminste....dat moeten we nog maar afwachten ), maar we vertellen het niemand. Net als bij onze eerste. In mijn omgeving zijn een paar zwangerschappen geweest waarbij ons verteld werd dat ze een meisej/jongen verwachten en ik kreeg daar een vreemd gevoel bij...... Maar iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Over het verspreken; dat is wel eens voorgekomen, maar 9 van de 10 keer horen ze het niet eens of komt het niet binnen en als ze wel denken dat ze het weten dan verspreek je je toch nog een keer (maar dan voor het andere geslacht) 8)
wij maken er geen geheim van, iedereen leeft zo met ons mee dat we het hypocriet vinden om het geheim te houden en mensen voor de gek te houden. En een verrassing is het zowiezo! Alsof een kind een verrassingsei is en het geslacht het kadootje wat binenin zit, haha! En we hoeven niet krampachtig te doen met verspreken, winkelen of kamertje inrichten.
Ik kan mijn mond echt niet houden hoor. Ben echt supertrots dat ik een meisje krijg, dat ik het gelijk aan iedereen heb verteld .
Wij kunnen het niet vertellen want we weten het zelf niet! Ik heb werkelijk geen idee en ook geen vermoeden! Het lijkt me een mooi moment dat de vk zegt: het is een jongen / meisje! Maar ieder z'n ding! (ondertussen is het lastig met kleertjes enzo, dat wel)
Hoezo is dat nou weer hypocriet? Het is ons kind en wij willen het een verrassing houden voor onze omgeving. Ze leven er echt niet minder om mee dan hoor.
nee, vind het ook niet hypocriet hoor! Wij willen het heeeeeel graag weten, en van mij mag iedereen het dan weten. Mijn man is daar nog niet uit (neigt nog naar het geheim houden). Ben alleen zo bang dat ik dan mijn mond voorbij ga praten Alleen mijn schoonouders ga ik sowieso niks vertellen, die vonden het maar raar dat we het wilden weten, kon vroeger immers ook niet.. (nee, tv kijken ook niet etc etc..*zucht*). Dus.... we weten het nog niet