bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly89, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Hoe voelt bij jullie bandenpijn? Echt zo'n scherpe steek opeens? Of meer een zeurende pijn?

En is het iedere dag, of heel afwisselend van een paar dagen veel en dan ineens weer een paar dagen niet?
    Ik heb 't nu alweer een paar dagen niet en ben dan meteen gestrest, maar vrijdag had ik nog wel redelijk wat steken/bandenpijn..

2. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Ik had gisteravond ineens felle steken net boven schaambot..en de laatste dagen ooke rg met hoezen, niezen of even anders gaan zitten dat het lijkt alsof mijn baarmoeder even verkrampt.....lastig uitte leggen hoe het voelt. Het liefst zou ik dan mijn buik willen vasthouden, soort tegendruk geven...

3. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    hoezen is uiteraard hoesten ;)

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Zou best bandenpijn kunnen zijn hoor. Je baarmoeder gaat nu echt goed groeien en de banden waar hij aan hangt, daar komt meer spanning op te staan. Die pijn kan je voelen in je liezen, onder in je buik en op je schaambot.

Houd het in de gaten en het blijft, vertrouw je het niet, altijd je vk bellen!!

O ja en lekker genieten van het zwanger zijn ;)

5. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het nu 2x gehad terwijl ik lag te slapen, ik vind het een krampende zeurende stekende pijn. Vreselijk! Vanmorgen dacht ik dat de banden zouden scheuren. Mja mijn baarmoeder was explosief gegroeit zei de vk gisteren. Zit nu op 2 vingers onder de navel. Vind het dus niet raar dat het zeer doet 4 wk geleden kwam hij net boven mn schaambot uit.

6. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb de laatste dagen ook erg last van bandenpijn. Ik voel het als zeurderige pijn als ik ga lopen. Ik heb er dus geen last van tijdens het zitten/liggen. Maar als ik een tijd heb gezeten en weer wil gaan lopen, dan voel ik ineens een soort beurs/stekend gevoel. de zijwaardse beweging gaat wel goed, maar vooruit...au! Ik waggel dan ook, zeker op het einde van een werkdag als ik te veel heb gezeten.

Deel Deze Pagina