Heey meiden! Ik wil mijn geweldige verhaal met jullie delen. Ben namelijk zooooo blij!!! In mei 2010 gestopt met de pil. Na een jaar bezig te zijn geweest, had ik het gevoel dat er iets niet goed zat in mijn buik. Na onderzoek bij een fertiliteitsarts, bleek er een flinke cyste te zitten op mijn linker eileider. Deze zou misschien vanzelf weggaan... we moesten het even een tijdje aankijken. November vorig jaar toch een kijkoperatie gehad, wat bleek, de cyste was helemaal verkleefd, en was zijn eigen weg gaan leiden om mijn eileider heen. Conclusie, eileider eruit.. Dat was zeker niet fijn... Eind januari terug geweest voor controle na mijn operatie, we zouden ook gelijk bespreken wat en hoe nu verder. De gyn schatte de kans, dat wij op de natuurlijke manier zwanger zouden kunnen worden, heeeeel klein in. De enige manier voor ons zou nog zijn, IVF.. Bam, een flinke klap in je gezicht. Oke, hier gaan we voor dachten we! Half februari een intake gesprek gehad voor de IVF. Onze gedachten zat al bij de IVF, totaal geen rekening meer gehouden met de ovulatie etc deze maand. En nu vorige week maandag een test gedaan, omdat ik flinke pijn in mijn boobs had, en 4 dagen overtijd was. En ja hoor... ZWANGERRRRRR!!! Hoe gaaaaaf is dat, om dit te kunnen zeggen. Ongelooflijk gewoon! Ik wil het iedereen zeggen hihi. As vrijdag hebben we onze eerste echo, ben dan 6 weken zwanger. De gyn wil dan kijken of het allemaal goed zit enzo. We gaan vrijdag dus naar onze geweldige wondertje kijken.. als zal het nog niet meer zijn dan een garnaal hihi! Nog meer meiden die zo'n bizar verhaal hebben meegemaakt? Liefs lindsey
Niet zo'n verhaal als dit maar wel ontzettend gefeliciteerd metje zwangerschap meid We lopen bijna tegelijk op
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! Nou inderdaad gooischemama, er zitten 2 dagen tussen haha!
Ik ga me zeeeeker opgeven voor MVM! As vrijdag ben ik zes weken, heb volgende week een gesprek, komen ze het een en ander uitlleggen. Is inderdaad heel hard nodig, en ik doe het graag! Is toch geen moeite! Marnat, wat is jou verhaal?....
Gefeliciteerd!! Wij gaan voor IUI,hopelijk word ik eerder zwanger maar de kans is klein. Mocht ik ooit zwanger worden bel ik als eerste MvM.
Gefeliciteerd!! Heerlijk zulke verhalen! Hier ook zo'n verhaal, onze enige hoop was volgens de gyn alleen nog maar ivf, helemaal niet verwacht dat het nog voor het intake gesprek raak was