Ik wil een vriendin van me voor haar verjaardag graag een high tea geven. Nu zag ik op de site www.giftfor2.nl een hele goede staan (ben ik eerder geweest). Nu wil ik weten of deze site betrouwbaar is. ik dacht dat deze site wel bekend is toch?
Geen idee wat betreft de site, ken hem niet. Zou je niet ook gewoon een high tea kunnen reserveren bij een leuk tentje? (ken in Utrecht en Den Bosch wel een leuke). Of is het niet voor jullie samen?
Degene die ik bedoel is ook bij ons in de buurt. Wilde haar alleen graag al een bon geven. En gift for 2 die heeft dus precies de bon voor degene die ik haar cadeau wil doen.
o ja het is idd voor ons tweetjes. Kunnen de mannen op de kinderen letten haha Maar wil nog geen afspraak maken. Weet niet precies wanneer ze kan. Moeten we even een afspraak samen maken vandaar.
Prima hoor!! Met Ideal betaald en binnen 3 dagen in huis. Bij de HEMA heb je overigens ook dit soort boxen. Erg leuk
He volgens mij is dit gewoon hetzelfde. en de Hema hebben we gewoon hier in e stad. Ik ga morgen gelijk kijken dank je wel!!!
oke dank je wel. Dan is het bedrijf verder dus wel goed. Kreeg net de tip hier van de Hema en die hebben toevallig exact hetzelfde arrangement. Word toch die dan Hema zit hier in de stad.
Ik heb met kerst een 'lunch for 2' cadeau gedaan. Ook niet via de site besteld, maar gekocht bij de bruna. Lijkt me dus niks mis mee.
Het bedrijf kwam em kwa naam al zo bekend voor. Wie weet heb ik ze dan gewoon zien liggen bij de Bruna haha! Maar handig dta ze daar ook liggen