Ik stem voor een filmpje maken van je man die 1,5 uur op een paard zit en les krijgt en het wel goed doen dan he.. hihi , ja natuurlijk is het een sport!!
Het liefste zou ik dat doen ja. Een uur intensief laten rijden en dan ook de dagen daarna even filmen. Gewoon om te kijken hoe hij loopt.
Inderdaad! Mannen zeggen echt vaak dat ze dit geen sport vinden en t liefst zou ik ze allemaal een uur op een paard zetten
Dat zei die van mij ook tot ik hem dus op mn paard zette en hem een klap op zn kont gaf Mn man maar roepen hij loopt geen rondjes JEEEEEHEEEEEMMM waarom loopt hij geen rondjes!!!! HEEEELLLPPP.. Waarom luistert ie niet?! Ja schat dat komt omdat JIJ ook wat moet doen ipv alleen maar boven op een paard zitten..
Zo hoeveelheid zweet. Ja inderdaad. Ik was de eerste keer na 3 jaar gewoon buiten adem. En heb een week niet normaal kunnen lopen. De eerste dag deed zelfs mijn bovenlichaam pijn. Autch.
De definitie van sport bevat competitie volgens veel mensen, dus als je die definitie aanhoudt is recreatief rijden geen sport (maar recreatief hardlopen dus ook niet). Anderen hebben bezwaar tegen de noodzaak van een jury bij dressuur en trail, deze mensen vinden dat bij sport een puntensysteem hoort dat niets met stijl of mening te maken heeft. Ieder zijn ding. Ik vind het wel een sport, evenals recreatief hardlopen en kunstschaatsen. De enige die met mij in de knoop komt is iemand die argumenten selectief inzet.