Hoi hoi We dachten dat we eruit waren met de namen maar ik twijfel heel erg maar voor mark is het al zeker. Hij kiest voor LIZETTE maar ik twijfel dus tussen LIZETTE en MELANIE wat vinden jullie Het moet wel bij Rick . Kimberly en mark junior passen natuurlijk.
Vind Lizette ook leuk. Vind Melanie dan net te veel op Kimberly lijken. Bedoel dan de laatste paar letters als je het uitspreekt. En Lizette is dan helemaal n naam apart Is natuurlijk mijn mening dus veel succes met uitzoeken. Liefs Jodi
ik vind melanie leuker op zich, maar lizette past veel mooier bij jullie andere namen.. Succes met beslissen!
melanie vindt ik ook mooier mar lizette past er beter bij. Daarbij heb je al een kindje met de letter M, dus dan zou ik een tweede naam erbij doen, om verwarring te voorkomen.
Ook dit is een discussie hier hij zegt met een s en ik zeg met een z. Ik vind het mooi als het net even anders is net zoals Kimberly normaal zie je het met ey en rick zie je meestal ook alleen maar met een k. PPPPFFFF zullen we er nog uit komen hihihi
Ik vind Lizette mooier. Zou het alleen met een s schrijven. Persoonlijk lijkt het mij namelijk voor je kind prettig als je zijn/haar naam op de meest gangbare manier spelt. Dan hoeft het zelf niet overal zijn naam te spellen.
Ik zou voor Lizette gaan. En ik zou het ook met een 'z' schrijven, ik hou ook van net even iets anders.