Kan je al last krijgen van je ribben terwijl je de kleine nog niet voelt Heb dus nu geregeld last van me ribben aan de linke kant
nou dat kan niet van de kleine komen want je baarmoeder komt niet tot aan je ribben nog... maar misschien spieren? want als t goed is word je langzaam aan ietsje boller en moeten dingen rekken kan zijn dat er net 1 spiertje mee rekt bij een rib en die je niet lekker zit?? weet je wat t lastige is (merk ik nu ook dus) bij iedereen is t anders.. dus tsja.. elk pijntje is niet te verklaren..
tsja lastig... wie weet ben je n buikje aan t maken en rekken er spieren mee... hoe voelt het dan? als een spier, of als een beurse plek? evt gestoten verkeerd geslapen??
Hey tinkerbel, Ik heb ook sinds ongeveer week 15 last van mijn ribben, aan de rechterkant. Ben toen naar de HA geweest en die zei dat het inderdaad de baarmoeder was die tegen je ribben aan zit. Heb er sindsdien alleen maar meer last van gehad. Het doet niet echt heel veel zeer maar het is best irritant. Als je er echt veel last van hebt kun je altijd paracetamol slikken tegen de pijn.