jenverbes in stoofpot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanluca, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    Zit ik net te genieten van mijn draadjesvlees ondek ik een jenverbes! Ja dat hoort bij stoofdingen zeg man doodleuk! Ik nu in de stress want je mag immers ook geen hoestsiroop met jenverbes extract! Heb geglijk gegoogeld maar kan daar niet echt iets vinden over het besje..iemand ervaring mee? Het schijnt effect te hebben op je baarmoedermond spier. Oke ben al 30 weken, maar toch maak me zorgen

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    1 besje kan niet echt kwaad hoor

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb even met je meegekeken op internet en het enige wat ik kon vinden is dat het schadelijk is bij veel gebruik van de bes en alleen bij de eerste paar maanden van je zwangerschap.
    Ik denk dat je je niet al te druk moet maken ( ik weet dat is moeilijk haha)

Groetjes Meertje

4. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    Jeneverbes - Juniperus communis: Werkt baarmoederstimulerend door het gehalte aan etherische oliën en de bitterstoffen. Wordt
    daarom onder elke vorm vermeden, met uitzondering van een eventuele toepassing tijdens de bevalling

dit vond ik net, het gaat waarschijnlijk maar om in totaal 5 besjes maar morgen eet ik er niks meer van!

Deel Deze Pagina