Beheer, hebben jullie de pik op mij ofzo?

Discussie in 'Over deze site' gestart door bolkje, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil dit toch wel een keer weten eigenlijk, want het begint een beetje te voelen als Bolkje pesten.

Hebben jullie de pik op mij ofzo?

Elke keer weer worden topics gesloten, terwijl toch wel duidelijk is dat ik een andere vraag stel dan in het topic waarnaar verwezen word.... lezen jullie uberhaupt wel wat de vraag is of word een topic gewoon gesloten op basis van toevallig een zelfde topic titel?

Dan nog het feit dat ik mijn site niet mag noemen in mijn onderschrift omdat ie commercieel zou zijn. Terwijl ik alleen de hostingkosten ermee terug verdien, wat ik al een paar keer heb uitgelegd maar toch blijkbaar heb ik opeens een commerciele site (I wish!! )

En dat gedoe met de achtbaantester, waar ik een doodnormaal topic over had geopend, waar na ongeveer 2 weken bleek dat er zou worden gestemd terwijl ik dat van tevoren niet eens wist en dat word je beschuldigd van stemmen werven, terwijl ik gewoon dingen wil delen met mensen waar ik inmiddels al zo'n 4 jaar contact mee heb.

Ik heb het idee dat er driedubbel dik meer op mij gelet word dan op andere leden. Dus Beheer.... Is dat zo of zie ik spoken?! Volgens mij heb ik nog nooit iets gedaan waarom ik elke keer zo behandeld moet worden.

2. Zeker als ik dan zie dat sommige onbeschofte types die een ban krijgen hier gewoon kunnen terugkomen onder een andere naam om andere mensen weer te schofferen vraag ik me wel eens af waar jullie prioriteiten liggen :(

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    We hebben je net een privé bericht gestuurd met daarin onze uitleg.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina