heey meide ik zat is te denken he en kwam op het volgende ze zeggen wel is dat je aan het eten kan zien wat het geslacht word zoals bij een jongen veel zoet nu was mijn gedachte misschien is het leuk om aan mede zwangere te laten weten waar je sins je zwangerschap aan verslaaft ben om te eten of drinken en denkt of zelfs weet wat het wort kunnen we zien off het echt is of onzin groetjes monique
Ik heb best mazzel gehad tot nu toe, ik was voor mijn zw.schap echt een snoepkont, en at heel veel chocola, nou daar moest ik tot week 23 niks van hebben, had helemaal geen snoep behoefte, maar was ook niet misselijk ofzo, nee ik kon juist voor het eerst 'normaal' eten zonder snoepbuien enzo. De afgelopen 4-5 weken wel redelijk wat snoepbuien gehad, maar dat is nu ook weer weg. waar ik wel de hele zw.schap het meest trek in heb, zijn croissants en witte bolletjes met kaas. En een tijdje aardbeien. Oja als het goed is krijg ik een meisje
In het begin had ik geen rare dingen, maar nu.. IJSJES!! En ik krijg een jongen Maar dat is toeval hoor, het is toch weer zo'n bakerpraatje..
dubbelvla choc/vanille.....krentebollen met kaas en aardbeien met suiker!!in het begin macaroni met curry als het goed is krijgen wij een meissie!!
Kaas. Ik heb kaas nooit lekker gevonden, ik at het nooit op brood of zo. De laatste weken is de kaas er doorheen gevlogen. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik in 4 weken tijd 30 pakjes chilikaas ( AH ) er doorheen heb gejaagd. De baby wordt een echte kaaskop in ieder geval
chocolade en vlees hahah. en word een jochie. geen zure dingen oid. proef zelfs het zure niet eens hahaha.
In het begin ben ik heel misselijk geweest dus heb ik weinig trek gehad in rare dingen. Ik heb wel heel erg veel fruit gegeten en daar ben ik nog steeds niet van af . Hadden wij voordat ik zwanger was af en toe fruit in huis, nu is het niet meer aan te slepen. En gewoon ijs uit bakken, vroeger had ik hier niets mee, maar nu verslind ik hele bakken (haal ze dan ook maar niet teveel in huis ). Oh, ja en ik krijg een meisje.
Ik ben verslaaaafd aan ijsjes, optimel, slush puppies en milkshakes! Vorrheen dronk ik alleen optimel af en toe, maar een pak per dag is nu niks hahahaha echt heel erg. En gisteren 4 ijsjes achter mekaar op, wel het liefst waterijsjes maar behalve de optimel had ik voorheen nooit zin in die andere dingen..... En wij krijgen een jongen
euhm komt de lijst hoor haha : aardbeien , heeeel erg veel (kilo's ) bosbessen , cola (tja weet dat niet goed is en probeer 1 a 2 glazen per dag) water ijsjes (maar dat lag meer aan het weer) we weten alleen nog niet wat het word ik denk meisje mn man denkt jongen zullen het met paar weken weten groetjes
Normaal echt een chocoholic hier...maar tot aan de de 20 weken moest ik hier niets meer van hebben....nu heb ik echt een Nutricia chocomel tik!! Het liefst ijskoud en meteen als ik uit bed kom hahaha.....(gelukkig bestaat er ook een light - en halfvolle versie Krijg een meisje.
ik at de eerste helft veel zout en hartig, laatste weken alleen zoet en zuur. nu na de zwangerschap is het nog niet helemaal over
Ik eet echt niet anders hoor wel let ik meer op wat ik eet wat gezonder. Maar geen behoefte aan andere dingen we krijgen een meid
Ice tea, sushi, nectarines, gebakken uien, brokken oude komijnenkaas, boursin en dropjes. En wij krijgen een jongen.
Bij mijn dochter had ik inderdaad meer trek in zoetigheid op het laatst (in het begin was ik te misselijk en later at ik alles door elkaar, bah) En bij mijn zoontje was ik verslaafd aan zwart witjes en later begon ik aan de augurken. Nu ook ben ik meer op de zoutige dingen en augurken dan dat ik zoet pak... Maar ach naar mijn idee zegt het niet zoveel hoor je voorkeur...
Loempia's Loempia's Loempia's.... Nu ben ik alleen erg misselijk dus de Loempia man zal zn zaak even zonder mij draaiende moeten houden
ik heb niet echt wat raars nog. eet wel enorm veel. heb continu honger.. nog niks kunnen ontdekken wat ik ineens wel of niet lust..
Nou kan ik bij deze wel zeggen, ik heb ook qua voorkeuren 2 verschillene zwangerschappen, maar beide zijn jongetjes! Bij Justin at ik veel fruit en zoetigheid, maar geen chocola, oh en ik dronk superveel melk! EN nu eet ik veel chocola, geen fruit, wel kermissnoep, zoals suikerspinnen en zuurstokken, maar verder heb ik liever hartigs, ook op brood (of chocoladepasta of hagel op brood..) Vooral door de chocola behoefte was ik zwaar overtuigd dat dit een meid was. Nou mooi niet dus. hahaha!!
in het begin was ik dol op zuur nu ben ik helemaal geen snoeperd meer t enigste waar ik echt gek op ben wat natuurlijk niet zo gezond is zijn friete en snacks verder heb ik eigenlijk geen gekke dingen gegeten of wat ik opeens niet meer lekker vond wij krijgen een jongen
leuk dit! ik was tot ong. 19-20 weken misselijk, maar begon al wel steeds meer fruit te eten de laatste weken... inmiddels zijn de perzikken vooral niet aan te slepen! ik ben niet meer misselijk en ik heb nu duidelijke voorkeuren: perzikken!!!, peren, meloen, druiven, appels, pruimen (maar da's meer praktisch voor de stoelgang ), salades, mits met zoete dressing Het geweldige is, dat ik in een land woon waar het fruit nu machtig lekker en goedkoop is! Verder: noten: pinda's, cashew, amandelen ijsjes zijn ook erg lekker En ik drink liters citroenlimonade weg. Terwijl ik zonder zwangerschap een zoetekauw ben; vooral chocola, maar dat valt momenteel helemaal niet lekker en smaakt ook niet zo goed! Zo grappig, wat zwanger zijn met je doet!!
vet en vlees. de McDonalds heeft in elk geval een goede aan mij op dit moment zou alleen niet weten wat het wordt en weet ook niet of dit iets zegt over het geslacht