Ach mij maakte het helemaal niks uit Heb gelijk iedereen verteld dat we een jongentje kregen en zelfs zijn naam is al bekent bij iedereen
wij vertellen het ook gewoon als iemand er naar vraagt.. vragen ze niks, vertellen we ook niks.. mij maakte het niet zoveel uit of we het wel of niet wisten of wel of niet vertelden, maar mn vriend kan zn mond niet houden.... hij heeft me ong. 9mnd vol hormonen om zich heen en om hem toch zoveel mogelijk te betrekken in alles heb ik de keuze aan hem overgelaten en hij wilde het weten en vertellen.. Maar als jij het niet wilt vertellen is dat jou/jullie keus.. gewoon lekker je mond houden.. het is jullie kindje dus jullie bepalen wat er wel en niet verteld gaat wordden.. en als mensen boos worden gewoon boos laten zijn... over de naam zijn we het wel eens, dat gaat niemand wat aan
ik heb hier een vraagje over, met name aan de meiden die het geslacht wel weten maar niet willen vertellen. hebben jullie de babykamer dan neutraal gelaten? zo nee, wat als iemand het babykamertje wilt zien, hoe doe je dat dan?
Haay haay Ik wist oowk dat Liam een jongen zou worden en heb het oowk op het forum vermeld omdat niemand weet dat ik hier op zit en ben idd anoniem hier anders had ik het oowk niet vermeld,, Mijn moeder en 2 jongere zusjes wisten wat het werd maar verder niemand,, ( ze waren bij de 20 wk echo vandaar echoscopiste wist niet dat het geheim was dus ging wat fout ) de naam wist niemand totdat Liam geboren was natuurlijk zelfs mijn moeder en zusjes niet Hier snapten oowk heel veel mensen niet waarom ik het geheim wou houden terwijl ik wist wat het zou worden snapte daar echt helemaal niks van,, @babykamer; Liam zijn kamer is heel neutraal van kleur,, lichtgroen met blauw,, en aan de muur hangen een paar muur decoraties haha hele leuke beren Liefsz
Ik persoonlijk vind het zo'n onzin om als je het weet, dan te zeggen tegen mensen, ja ik weet wat het is, maar ik vertel het nog niet, ik wil het spannend houden... Het zal iedereen in je omgeving worst wezen of het een jongen of een meisje is... Dus wat wordt er met spannend bedoeld? Als je zegt een jongen, dan zeggen de mensen: ooww wat leuk zeg. En wat zeggen ze als je zegt dat het een meid is? Precies, ook ooww wat leuk zeg. Kan iemand mij vertellen wat er spannend voor anderen aan is om het nog niet te weten?
hier ben ik het 100% mee eens, ik weet alleen nog niet of we het de mensen die heel dicht bij ons staan vertellen. maar goed dat zie ik tegen die tijd dan wel weer.
Hier ben ik het helemaal mee eens het is alleen voor jezelf en misschien hele naaste familie echt interessant. Maar goed ieder zn keuze hoor om het niet te vertellen.
en hier ben ik het weer mee eens, het is maar goed dat iedereen een eigen keuze/mening heeft anders zou het allemaal wel heel eentonig worden.
en hier ben ik het weer mee eens haha, het is maar goed dat iedereen een eigen keuze/mening heeft anders zou het allemaal wel heel eentonig worden.
Wij hebben het kamertje alleen in het begin laten zien. Toen er echt jongens dingen in kwamen mochten ze niet meer kijken. Maar de meeste hadden het kamertje toch al gezien dus ze vroegen er ook niet meer om. Overigens wist niemand dat wij het geslacht al wisten. Als ze echt gingen vragen waarom ze het kamertje niet mochten zien vielen we wel door de mand denk ik .
Dit heeft (bij mij tenminste) niets te maken met spannend zijn voor anderen. Het zal me een worst wezen wat andere erover denken. Mijn vriend en ik zijn gewoon erg prive en houden veel dingen voor onszelf. Gewoon omdat we het fijn vinden om dingen met zijn tweeën te delen en de rest er buiten te laten. We moeten nu ons zoontje eenmaal geboren is al genoeg met iedereen delen. Vond het ook wel grappig om andere te zien speculeren terwijl wij het al lang wisten . Net zoals dat we het leuk vonden om bij familie op bezoek te gaan toen ze nog niet wisten dat wij zwanger waren. Toch een geheimpje voor ons tweeën.
Ik sluit me aan bij Suzie. Spannend voor anderen dat boeit me niet zo. Wij willen het ook graag voor ons samen houden. Wij vinden het ook wel iets van ons geheimpje. Gewoon iets wat wij een aantal maanden voor onszelf hebben. Oh ja...behalve hier dan op het forum....haha
dat probleem heb ik hier (spanje) met de naam. Het is hier normaal om alles maar uit te kranen voor je baby er is. Over het geslacht heb ik veel zitten denken, maar bedacht me dat het wel handig was het te melden, dus bij mij mogen ze weten dat het een ventje wordt, maar de naam blijft voor mij en me vriend. haha arme vriend hij krijgt het zo zwaar de verduren met zijn familie, die begrijpen dat echt niet. Hij zegt ze nu maar dat het in het noorden geen gewoonte is de naam prijs te geven voor de baby er is. Ik vond het persoonlijk heel raar toen zijn zus ons de naam van de baby vertelde liefs, Helene
Ik ga het wel vertellen, ons maakt het niet zoveel uit. A.s. maandag 7-9 hebben we een pretecho en gaan we kijken wat ons kindje is! Beide ouders van ons zijn er ook bij! Ik vind het ook fijner om te weten dan kan ik gerichter gaan shoppen hihi
Wij willen allebei niet weten wat het wordt, dus da's ook weer makkelijk met (niet) vertellen...er valt niets te vertellen, haha .
wij wilden het niet weten en weten het nou nog niet. het word onze eerste en het moet echt een verrassing blijven. heel cliche maar ons maakt het ook echt niet uit. wat als je het wel weet ben je dan gelukkiger. kan me wel voorstellen dat mensen het wel willen weten en zeker als het een tweede of een derde word, maar nee voor ons is het belangrijkst dat het gezond is en we hebben hier alles klaar en de namen liggen al heel lang klaar voor allebei en nou wachten tot hij of zij eruit komt, maar we houden al van ons kindje vanaf de eerste test toen we erachter kwamen dat ik zwanger ben.
Wij hebben ook besloten dat iedereen het mag weten. Ik merk ook wel dat mensen nieuwsgieriger zijn omdat we al een zoontje hebben. Ik heb het alleen aan me zussen-broertje en moeder verteld. Voor de rest ga ik het niet zo uit mezelf vertellen.
@ frutselmutsel: wij hebben een wit babykamertje gekocht en gaan daar gewoon met accessoires een kleurtje aan geven. Wij zijn beiden niet van het meisjesachtige gebeuren, dus we hadden hoe dan ook een wat stoerdere inrichting voor ogen. En ook die kunnen we met rood/blauw of groen/aqua geslachtsneutraal houden voor de nieuwsgierigen uit onze omgeving! Qua kleertjes precies hetzelfde. We hebben een aantal neutrale pakjes gekregen, maar ook al hele leuke felblauwe shirtjes. Dat kan zowel voor een jongen als een meisje. En als ik écht iets tegenkom wat precies past bij het geslacht van ons kindje, koop ik het lekker en 'verstop' ik het wel tussen mijn eigen kleren en komt het na de geboorte de kast uit!
Als ik zou weten wat het wordt dan zou iedereen het van me mogen weten, maar aangezien ik zelf niet weet, kan ik het mensen ook niet vertellen... ik ben ondertussen wel erg nieuwsgierig hoor! Zelfs zo erg dat ik bijna nog een extra echo zou willen doen (in mijn geval op eigen kosten, aangezien er tot nu toe geen medische reden is waarom ik nog een echo zou krijgen). Maar ik doe het niet, ik houd het ook voor mezelf een verrassing! Voordeel: mocht ik op een gegeven moment nog een tweede kleintje krijgen, dan wil het niet zeggen dat het van het zelfde geslacht is en dan heb ik al wel alles.
Wij weten het wel, maar we willen het voor onszelf houden. Gewoon omdat je al zoveel met anderen deelt.. Mijn familie weet niet eens dat we het weten! Anders zouden ze maar lastige vragen gaan stellen en dat zou ik nooit volhouden, haha. Alleen mijn beste vriend en vriendin weten het, maar die wonen in het buitenland en kunnen het lekker toch niet doorvertellen