Vertellen wat het is?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shaddixxx, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik vind het zo grappig dat iedereen ons probeert te betrappen op een verspreking, terwijl we gewoon echt niet weten wat we krijgen... Ik vind het wel grappig, maar als mensen met bakerpraatjes aankomen van 'het is een jongen of het is een meisje want... ' Dan ben ik er snel klaar mee. We zien het wel. Kan allebei...

2. 4days

4days Niet meer actief

Wij hadden het ook niet verteld. Ik vond het wel leuk dat dat nog geheim was. Blijft het voor anderen ook nog een beetje spannend.

3. Wij zijn er heel open in geweest en hebben gewoon verteld dat we een meisje zouden krijgen.
    De naam hebben we wel voor ons gehouden.

4. Olivia4

Olivia4 Lid

12 apr 2009
    35
    0
    0
    Manager
    Amersfoort
    Ik vertel dus aan iedereen dat ik een zoon krijg, zelfs aan collega's die ik maar oppervlakkig ken. Maar ook die vragen mij blijkbaar: Weet je al wat t wordt? Als ik dan direct vertel dat ik een jongetje krijg, lijkt het af en toe wel alsof ze in shock zijn dat ik het zomaar vertel...:p

5. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    "weet je al wat het wordt??

"ja, het IS een baby".

Waren ze gelijk stil...

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn eerste 2 zwangerschappen wist ik het zelf niet.. had wel voorgevoel maar verder heb ik me laten verrassen.

dit keer werd mijn voorgevoel bevestigd op een echo.. mijn man was er niet bij.. heb het hem wel verteld maar hij twijfelde steeds hehehe.
    de rest heb ik in het ongewissen gelaten, met als gevolg dat mijn schoonmoeder er van overtuigd was dat ik een jongetje kreeg.. en ik dus ook steeds kleren voor jongetje kreeg waarbij ze dan verwachtingsvol naar mijn reactie keek.. ik lachte steeds lief, zei dank je wel en legde het weg
    wat ik dan het leukste vind is als iemand zegt het word een meisje.. en het blijkt zo te zijn... dat ze reageren alsof ze er zelf voor gezorgd hebben dat het een meisje werd hahahaha

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij zitten er ook al over na te denken. We willen het geslacht wel weten maar voor onszelf houden. Kamertje willen we aanpassen op het geslacht dus dat wordt verboden terrein.
    Maar is het niet moeilijk om je niet te verspreken? Ben bang dat er constant op wordt gelet wat ik zeg.

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat hadden wij ook. Wij wisten dat het is jongetje is, maar we hadden tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten.

Nou had ik het gevoel dat ik me tegen iedereen al 10 keer versproken had. Maar achteraf gezien had niemand het door. Als je een beetje overtuigend brengt dat jij het ook niet weer merken mensen het niet eens als je je verspreekt ;).

Deel Deze Pagina