Beste mamma's (to be) Ik ben nieuw op het forum en zwanger van mijn 1e! Ik ben nu 14 weken zwanger, over 2,5 weken heb ik een geslachtsbepalende echo. Ik moet zeggen, ik vind het erg spannend. Ik heb deze bij Marja Schouten In purmerend. Wie heeft het hier ook gedaan? Hoe lang duurde het en hoe was het? Ze heeft me verzekerd dat ze het met een 16 wk. oud babytje wel kan zien, maar ik vind het nog steeds ongelooflijk. Ik voel de baby ook nog niet, misschien is hij daar nog te klein voor. Ik moet zeggen dat ik deze weken echt verschrikkelijk moeilijk vind. Het is vooral veel wachten... Ik wacht maar steeds op een teken van de baby en op de geslachtsbepalende echo.. Ik heb trouwens een voorgevoel dat het een jongetje word, maar je weet het natuurlijk nooit. Hadden veel vrouwen een juist voorgevoel?
hey eerste welkomen gefeliciteerd ikbenniet in purmerend geweest want ik woon in limburg maar we hebben volgende week een pretecho en mss zien ze het dan wel wat het wordt. Bij mijn 2 oudste klopte mijn voorgevoel wel het waren 2 meiden. Ik denk nu weer een meid maar ja dat wachten we maar even af . geniet van je zwangerschap
Dankjewel! Jij ook van harte gefeliciteerd, volgende week ben je dus ong. 15 weken. Dat is wel vroeg,maar misschien kunnen ze het zien. Voel je de baby al en heb je al een buik?
Ik heb vandaag met 16weken en 2 dagen heel duidelijk gezien dat we een meid krijgen. dus het kan echt hoor
hey, ja ik zit dan net op 15 weken dus zal spannend worden maar ja de week erop heb ik dus de 16 weken echo ivb met het afstervende kindje . Maar ik hoop dat ze het al kunnen zien via een pretecho lijkt het me dat het wel iets duidelijker zal zijn dan en normale 2d echo . Ik voel soms hele kleine plopjes maar meer nog niet echt helaas. Ik kan niet wachten tot ik hem-haar voel trappelen
Met 16 weken zag de vk dat het een piemel had maar het kon net zo goed een clitoris zijn zei ze. Nou ze had t goed want met 19 en 20wk bleek t een echte knul te zijn haha
Ik had ook een voorgevoel voor een jongetje! En het klopte Heel veel plezier en succes met wachten ..
Wat moeilijk voor je, vreugde en verdriet tegelijk. In ieder geval heel veel sterkte.. Je voelt al wel iets ploppen haha, ik voel echt niets , nada, nakkes Laat ons weten wat het is geworden!
Ik heb ook echt een heel sterk voorgevoel en ik ga automatisch naar de jongensafdeling naar kleertjes kijken echt heel vreemd. Het maakt me niets uit.. meisje is prachtig en een jongetje is prachtig, maar toch denk ik dat het een babyknulletje is. Dankjewel.. alleen ik kan niet meer wachten
ja genieten is er dan ook bijna niet bij heb ook totaal geen zin meer om zwanger te zijn eigenlijk en had zo'n zin in onze laatste zwangerschap,maar ja
Ik ben benieuwd. Probeer jij gewoon positief te blijven voor je kindje. Die heeft je nu nodig. Ik kan me voorstellen dat je teneergeslagen voelt.
ja ik blijf zeker positief maar kan nu gewoon niet zo genieten zalookwel komen door alle tegenslagen die we de afgelopen 9 weken hebben gehad. Maar ja 25 weken is nog zoooo lang hahaha. En kan gewoon niet wachtentot ons spruitje er dan is en ik de rest een plaats kan gaan geven . Nu ze beide nog in mijnbuik zitten is het gewoon zo raar . Alleen al de gedachten dat er 1 levend en 1 dood kindje bij je draagt . Maar we blijven zeker positief hoor