Hallo allemaal, Sinds een aantal dagen heb ik last van steken in mijn vagina. Heel erg vreemd, want heb dit nog niet eerder gehad. Na lang zoeken ben ik alleen tegengekomen dat dit voor kan komen in een (veel) later stadium van de zwangerschap.. Is dat ook een van de (vele) kwaaltjes? Heeft iemand dit ook (gehad)? Ben zo'n stresskip, iemand die me kan gerust stellen?
Nu jij erover begint, ging er bij mij een belletje rinkelen. Ik heb zoiets ook gehad met een week of 8. Ik heb er eigenlijk geen aandacht aan geschonken en daarna nog 2 keer gehad ofzo en nu niet meer. Ik weet niet wat het betekend. Succes LIefs Anita
Ik had het gisteren even en schrok toch wel omdat de steekjes wel erg vervelend en prikkend pijn deden.. Maar het was met 10 min. weer over
Heb het op een lijst van kwaaltjes gelezen dat dat kan voorkomen. Sommige hebben het sommige niet. Als het klopt gaat het ook snel weer over. Ik heb het minimaal gehad haast niet het noemen waard.
Hallo, denk niet dat je je ongerust hoeft te maken hoor.. Maar denk dat ik weet wat je bedoelt, heb het ook gehad, mijn gynaecoloog zei dat het kwam doordat mijn baarmoeder flink aan het groeien was! Is wel een angstig gevoel vind ik, heb dit ook soms als ik ongesteld moet worden... Maar is dus blijkbaar niet erg! Geniet verder van je zwangerschap, grtjes x
Ik heb dat nu nog steeds. eerdere zwangerschap idd pas last van met 25 weken, maar nu heel erg veel. kan geen kwaad. jenna
Ook ik heb ze gehad heel vervelend maar niets om je druk over te maken. Lekker genieten van je zwangerschap. Groetjes Meertje
Lief van jullie, vooral het gedeelte dat ik moet genieten van mijn zwangerschap, maar het lijkt wel alsof ik niet kán genieten.. Alles is zo eng, elk pijntje boezemt angst bij me in en begin dan meteen te stressen.. Pfff ben blij als het eerste trimester voorbij is..
Ik weet wat je bedoeld. Zit ook steeds maar te stressen, zoveel angst dat het misgaat. maar die steken vind ik juist een goed teken!dan voel je dat er tenminste iets gaande is. als het maar geen krampen zijn met bloedverlies!