Hoi hoi, Ben op het moment 17 1/2 week zwanger en sinds deze week ontzettende last van bandenpijn. Tenminste... dat denk ik! Het voelt als een soort ongesteldheidspijn maar dan over mijn hele buik (laag). Hebben meer meiden hier last van en is het inderdaad bandenpijn? Het is in ieder geval zeeeeeer duidelijk dat er van alles gebeurd in mijn buikje (soms tot vervelend aan toe). Wat kan ik er eventueel aan doen dat het iets minder pijn doet? Groetjes
Met 18 weken kreeg ik ook bandenpijn: heel heftige steken links en rechts van de baarmoeder. Geen zeurende onderbuikpijn (dat heb ik nu). Rustig aan doen, is het enige dat je er aan kunt doen, maar soms is het onvermijdelijk.
hoi ik heb het ook hoor soms dat ik gewoon even moet blijven zitten/liggen bij mij helpt het om even diep adem te halen of even iets warms erop maar als ik veel gedaan heb veel gelopen of veel gedaan op me werk dan heb ik het erger maar gyn zegt dat het erbij hoort
Ja, ik denk dat ik nu ook bandenpijn heb. Voelt inderdaad als ongipijn, zo zeurend onderin. Af en toe een flinke steek. Ik merk dat het minder wordt als ik onderuit ga zitten met iets warms erop. Het trekt ook beetje door naar mijn rug. Hoop maar dat het bandenpijn is en niet iets ernstigs. Heb ook een trekkend gevoel net boven mijn navel, zal ook wel met het groeien van de baarmoeder te maken hebben.