Ik ben na de test direct naar mijn moeder gereden met de auto. Ze was aan het stofzuigen, ik drukte de stofzuiger uit, keek haar aan en zei "ik ben zwanger". Onromantischer kan het haast niet Maar er was zo'n verdrietig traject aan vooraf gegaan dat ik niet de kracht meer had om met dit goede nieuws om te gaan en er uberhaupt in te geloven. Mijn moeder wel: tranen met tuiten van blijdschap! Ofwel: hoe je het nieuws ook brengt, het is sowieso heel bijzonder! Van onze mededeling dat we een zoon kregen hebben we dan wel weer een showtje gemaakt, door ineens een geslachtsfoto tussen de echo's te doen en direct daarna te trakteren op chocolaatjes met muisjes.
Ik heb mijn moeder gebeld en gevraagd of ze eind mei / begin juni vrij konden nemen. Want ik heb hulp nodig met het maken van beschuit met muisjes, huis versieren enzo.. Ze begon te huilen! Dus hier geen verrassingen o.i.d.
ik denk dat ik een rieten hart of krans ga kopen met baby dingetjes erop! zag ik toevallig voorbij komen op facebook pagina van zwitsal zag er erg leuk uit!