Vertellen

Discussion in 'Zwangerschap' started by angel02, Sep 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorien83

dorien83 Lid

Jul 22, 2014
    42
    0
    0
    Werkzaam als Hoofdconduteur bij de NS
    Hoogkarspel NH
    #21 dorien83, Sep 17, 2014
    Last edited: Sep 17, 2014
    Ik heb het met 9 weken verteld aan mijn vader en schoonmoeder en nadrukkelijk gezegd dat het geheim moest blijven vanwege mijn werk en ook omdat ik het graag zelf aan familie en vrienden verder wilde vertellen na de termijn echo.
    Daarin ook een soort van lijstje afgewerkt wie ik het allemaal persoonlijk wilde vertellen en hoe.
    Helaas was mijn schoonmoeder ook iets te enthousiast en had het al door verteld aan mensen. Toen ik dat hoorde heb ik gezegd dat ik dat echt niet leuk vind het wel begrijp maar dat het nieuws zelf vertellen veelste leuk is.
    zoals je al schreef ons momentje van vertellen.
    Iedereen die ik het vertelde heb ik ook gevraagd het zeker niet op facebook te zetten voordat we dat zelf hadden gedaan en dat ging verder gelukkig goed.
    Het is van beide kanten te begrijpen maar gewoon heel lastig vooral al iedereen zo blij is. maar ik zou gewoon met je schoonmoeder erover praten wat je gevoel erbij is.
    Daarnaast loslaten zijn misschien nu ook wel de hormonen en emoties en die zijn nog lastig te begrijpen voor je man. Daar had ik tenminste in het begin erg veel last van.

2. Hope1992

Hope1992 Actief lid

Jun 30, 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Rot streek en helaas ervaring, niet met de zwangerschap maar met het geslacht.
    Wij wilden het tegen niemand zeggen alleen ouders, en mijn vader heeft het vertelt tegen zijn broer, en nu weet heel de familie het ;):(

Share This Page