Sinds 3 weken ongeveer krijg ik echt een megavette pens, en dat is echt niet van ons ukkie hoor! voorheen had ik dit niet, weten jullie wat dit is, schaam me er wel voor, nu lijkt t net of ik doe alsof ik al een buikje heb van die kleine. Ook voel ik me dr niet bepaald aantrekkelijker door zeg maar ps: mn gewicht blijft hoegenaamd t zelfde.
Had ik ook hoor in het begin ( kijk maar in mijn album), lijkt wel of je lijf een extra stootbumpertje maakt ofzo Je doet er niets aan, maar over een paar weken dan lijkt het al veel meer op een 'zwanger' buikje hoor! gr. debby
In de eerste weken van je zwangerschap krijg je vaak een dikkere buik doordat je darmen wat opzetten. Dit kan er echt uitzien als een zwangerschapsbuikje en is 's avonds vaak erger dan 's ochtends. Misschien komt het idd niet door de kleine, maar het heeft zeker met je zwangerschap te maken. Maakt het dan wat uit dat het je darmen zijn?! Wat mij betreft komt dit gewoon door je zwangerschap en daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor
Ik had de eerste tijd ook een buik alsof ik gewoon teveel gegeten had en mezelf had laten gaan. Pas na 20 weken werd het een duidelijk zwangerschapsbuikje.
Ik heb inderdaad momenteel ook een "opgezette" buik. En 's avonds heb ik een opgeblazen gevoel. Alsof ik een ballon heb ingeslikt. En toch geniet ik ervan. Hoort er allemaal bij. Verheug me in ieder geval op dat echte zwangerschapsbuikje