Hoi hoi! Ik ben net nieuw hier en heb even een vraagje.. Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan van de Schlecker en het resultaat was heel erg vaag : Ook bij deze test is het zo dat je een controlevenster hebt en een resultaatvenster. In het controlevenster was duidelijk een paars horizontaal lijntje te zien, de test was dus juist uitgevoerd. In het resultaat venster was heel licht een verticaal paars lijntje te zien. Ik weet dus nu niet hoe ik dit moet aflezen, wel of niet zwanger? In de bijsluiter stond niks over dit resultaat (een verticale lijn) en ook van de infolijn werd ik niet veel wijzer.. Iemand enig idee wat dit kan betekenen of iemand ervaring met dit resultaat? Liefs Bo
Er moet toch wel in de bijsluiter staan hoe een positieve en een negatieve test eruit ziet? Wat staat er in de bijsluiter als positief?
Misschien wel heel simpel gesteld......normaal heb je ook een controle en teststreep. Niet zwanger is geen teststreep(je). Wel zwanger > streep. Dus ik zou zeggen......zwanger. Ik ben even op de site van schlecker wezen kijken, kan helaas daar geen zwangerschapstesten vinden. Succes!!!!
Naar wat ik uitmaak uit je verhaal, denk ik wel dat je zwanger bent hoor. Anders nog eens opnieuw testen met een test van een ander merk
Het is ook heel apart.. ik heb de bijsluiter doorgelezen maar op een fotootje staan daar 2 horizontale lijntjes onder elkaar.. bij mij was dus 1 horizontaal (controlevenster) en een verticaal (resultaatvenster).. Daarom vind ik het zo gek.. het streepje staat bij mij andersom... Ik ga zeker weten nog een test doen.. want dit is zo twijfelachtig
als ik jou was zou ik even een test halen van clear blue, misschien krijg je daar een duidelijker resultaat. Suc6! Liefs meliske
dar heb ik nog nooit van gehoord van een verticaal streepje das wel heel apart ik zou dan nog een test doen maar ik hoop dat je wel zwanger bent
hoor vaak dat testen vaag zijn. Heb je de nieuwe test al gedaan? cb heeft ook digitale erg duidelijk x