Wie herkent dit en kan mij meer vertellen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kellytjeuh, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Hallo allemaal,

Ik ben een beetje radeloos :( , ik wil ook graag even mijn verhaal kwijt omdat niemand er iets van af weet en misschien dat iemand me meer kan vertellen. Op 19 mei ben ik intiem geweest zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen, waar ik helaas niet aan gedacht heb is dat ik op 23 mei mijn eisprong heb gehad. Ik heb een regelmatige cyclus. Ik voel me al de hele week raar in mijn vel, heb geen eetlust en als ik eet is het net of alles er terug uit wil komen, ik ben gisteren in een half uurtje tijd 3 keer naar wc moeten gaan, ook ben ik vaker moe (maar dit zou te maken kunnen hebben met mijn werk, moet vroeg op) Zou het kunnen dat ik zwanger ben? En is het mogelijk dat je al zo vroeger symptomen kan hebben? Als het al zwnagerschapssymptomen zijn, wie herkent dit? Ik kan pas een test doen vanaf 6 juni maar dat is nog even... :cry:

Ik zou het appreciëren als iemand hier iets meer over kan zeggen

Alvast bedankt!

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nou meissie ....als je zeker weet dat je op de 23e een eisprong hebt gehad ..dan zou het eitje nog maar net zijn genesteld en dan begint het pas hcg afte scheiden ...zou dus idd. wel vroeg zijn voor die symptomen ...maar ik ben geen dokter en wil je adviseren om over een week toch maar een test te doen
    suc 6 meid

3. Niet meer actief

ben je de pil alleen vergeten op 19 mei of heb je de hele maand geen pil geslikt...want als je alleen op 19 mei bent vergeten dan is de kans erg klein want dan werkt de pil nog wel maar in de eerste week is de kans wel groter....ik zou gewoon maar afwachten...want als je denkt dat je zwanger bent dan voel je ook ineens vanalles... nou succes!

4. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Uhm ik neem al meer dan een half jaar geen pil niet meer, ben er om bepaalde redenen mee gestopt... Maar zou het kunnen dat de kans er in zit?

Groetjes

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ja tuurlijk ZOU het kunnen. Maar of het echt zo is ?
    Toch nog even afwachten en er over een paar dagen maar eens een test tegenaan gooien.

6. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ja de kans is wel aanwezig ja...Ik zou liegen als het niet zo was.
    Nu testen heeft toch geen zin, daarvoor zul je helaas nog een paar dagen moeten wachten.

7. Niet meer actief

ja de kans is zeker aanwezig! Een paar dagen voor je eisprong ben je het vruchtbaarst!! Maar zou je wel zwanger willen zijn dan? want zo niet waarom heb je dan geen condoom gebruikt ofzo?

8. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    NOu meis, dit kan inderdaad alle kanten op, misschien vroege symptomen maar het kan ook zijn dat je lichaam zeg maar zo reageert omdat jij"'bang'bent dat je zwanger bent, tenminste ik krijg de indruk dat je er niet helemaal op zit te wachten.
    Je kan inderdaad helaas niets anders doen dan afwachten, maar met een bloedtest kan je ongeveer al 4 dagen voordat je ongesteld moet worden hormoon vinden...

Heel veel sterkte meis.
    ps brutale vraag, maar was die onbeschermde vrijpartij met een "onbekende"?
    Laat je dan voor de zekerheid op alles prikken..

9. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Och, wat zal je het naar hebben...

Denk er aan dat je "symptonen" ook van de zenuwen en stress kunnen komen. Op dit moment zal je wel wat meer kunnen weten, ga zo snel mogelijk een test halen zou ik zeggen! En als je er niet zeker van bent, naar de dokter of een Rutgershuis (bestaan die nog?). Hoe eerder je er bij bent hoe beter. Ik hoop dat het vals alarm is voor je, ik heb ook in jou situatie gezeten en ik voel erg met je mee, als je erover wilt praten kan je me altijd een PBtje sturen. Leer voor de volgende keer; nooit meer sex zonder bescherming als je niet zwanger wilt worden!!! Zorg goed voor jezelf. Kus, Anneke.

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Tijdje terug nog op gegoogled voor n andere die erg jong en ongewenst zwanger was. En volgens mij bestaat de Rutger stichting nog steeds dus waarschijnlijk de huizen ook.

11. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    bedankt voor de vele antwoorden en ik vind het ook enorm lief dat iedereen zo met me meeleeft.

Ik ben helemaal niet met een onbekende naar bed geweest maar met mijn vriend, we hebbel al twee jaar een super goede relatie :) maar toch was het helemaal niet de bedoeling om zwanger te geraken. Ik voel mij vandaag wel wat beter, maar de twijfel is er nog steeds :( ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik wel zwanger ben, ik weet niet hoe ik dat gevoel moet verklaren, echt raar :oops: ik kan pas vanaf 6 juni een test doen maar ik ga voorlopig nog even wachten. Als ik op 9 juni nog niet ongesteld ben dan ga ik testen :(

Ik studeer nog en wil heel graag mijn opleiding afmaken, ik moet nog 1 jaar studeren en dan ben ik een verpleegkundige. Als er nu al een klein babytje komt ga ik langer moeten wachten om af te studeren :( en ik ben er denk ik helemaal nog niet klaar voor.

Eén ding weet ik wel, ik zal nooit nog onbeschermd intiem zijn, tenzij ik echt een klein babytje wil...

Vele groetjes,

Ik houd jullie op de hoogte :oops:

12. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    hey meis, ik bedoelde er niets verkeerds mee hoor, of je met een onbekende had gevreeen, maar wilde je alleen waarschuwen voor het geval dat..
    Ik jouw geval hoop ik dan maar dat het gewoon de zenuwen zijn, en dat jullie heel veel geluk mogen hebben als jullie er wel aan toe zijn.

Liefs van mij

13. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Nog 2 dagen en dan zou ik normaal gezien ongesteld moeten worden :( heb er toch bang voor, stel dat het niet zo is... dan zou ik pas een test op vrijdag doen, omdat ze aanraden toch nog een paar dagen te wachten voor een beter resultaat...

Ik ben er echt al heel de week mee bezig wat ik dan moet doen? :( :( Ook hebben mijn vriend en ik al over veel dingen gepraat, vooral omdat de kans er echt wel in zit dat het wel zo is.... Van mijn misselijkheid heb ik niet echt last gehad, wel van zure oprispingen en ik geraak precies maar niet uitgeslapen :rolleyes: zou ik dan echt zwanger zijn? Ik heb zo'n apart gevoel vanbinnen, dat zegt dat het wel zo is... :oops: maar voor die bevestiging moet ik nog even wachten :(

Liefs...

14. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Het begint er inderdaad toch op te lijken ja dat je zwanger bent. Waag er anders een testje aan, ik teste ook veel te vroeg en bij mij gaf ie al een uitslag aan.
    Ik leef echt met je mee!
    Zijn jullie er al uit hoe het moet als het echt zo is?

Sterkte meis..

15. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Ja de zenuwen zijn echt volop bezig :( ik heb sinds gisteren ook wat stekende pijn in mijn rechter zijde, juist aan mijn onderbuik. Ik vraag me nu af of dat kan zijn van mijn ongesteldheid of niet :( dat moet komen. Ik heb dat ervoor wel nooit gehad. Ook heb ik meer witverlies dan anders en het lijkt erop of mijn buikje een andere vorm krijgt, ik heb me deze morgen nog eens gewogen maar ik ben niet bijgekomen. Ik heb al veel gesprekken met mijn vriend hierover gehad en als het zo moest zijn dan gaan we zeker onze verantwoordelijkheid niet uit de weg.

Ons leven gaat wel in één klap veranderen, het zal een grote aanpassing zijn maar ik vind niet dat het ongeboren kindje van onze fout de dupe mag worden. Voor mezelf gaat het heel raar aanvoelen :( Ik ben nog maar 20 (bijna 21) en nu al een baby :(: Ik weet helemaal niet wat ik daarvan dan moet verwachten. Gisteren waren mijn vriend en ik al aant praten over een eigen woning enzo... mijn leven gaat een heel andere wending aannemen en dat in vijfde versnelling :rolleyes:

Liefs Kelly

p.s. morgen zou ik ongesteld moeten worden, als ik mijn maandstonden donderdag niet heb ga ik testen...of is dat te vroeg :(:

16. hoi ik testte op de 16e positief , terwijl ik op de 20e ong zou moeten worden, ik testte met een clear blue (die zijn heel gevoelig en men stelt dat je daarmee vanaf de NOD kunt testten maar ik was dus al eerder ongeduldig),ben inmiddels ruim 6wkn.

17. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Ja ik ben eerlijk gezegd heel nieuwsgierig en super ongeduldig, ik denk ook dat als het toch zo is dat ik het dan even goed morgen al kan zien. Maar mijn vriend wil toch nog even wachten hiermee, hij heeft het er nog moeilijker mee dan ik :( en ik had hem beloofd dat we de test samen zouden doen...

Had jij dat ook van die stekende buikpijn in je onderbuik aan de zijkant?

Liefs

18. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Tjonge Kelly, ik ben benieuwd!

Wat een ommezwaai gaat je leven dan krijgen!!

Hou ons op de hoogte!

liefs,
    Sandra

19. Kellytjeuh

May 31, 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Ja ik ook!!! Heb nog steeds geen buikpijn van mijn maandstonden :(

Ik houd jullie zeker op de hoogte!!!

Liefsssss

20. rimpeltje

rimpeltje Lid

Jun 1, 2006
    6
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    den haag
    Hoi Kelly,

Wat enorm spannend zeg. Ik had bij de eerste ook vrij znel allerlei symptomen, en nu bij de tweede weer! Ik ben erg benieuwd. Succes!

groetjes Kasandra

Share This Page