Mijn man vindt het heel irritant dat ik altijd de telefoon (in zijn ogen!) verkeerd hou tijdens het filmen.... En hij heeft me overtuigd met dit filmpje http://youtu.be/Bt9zSfinwFA Vanaf nu zal ik mijn toestel netjes kantelen als ik een filmpje maak Hebben jullie ook last van VVS?
Wel gehad, maar door sites als Dumpert en VKMag waar je uitgejoeld wordt wegens VVS-filmen denk ik er goed over na wanneer ik ga filmen
Who cares hoe je je toestel houdt? Als je verticaal wil filmen doe je dat toch gewoon.... soms is dat gewoon handiger
Doet mij denken aan een filmpje wat ik gemaakt heb in Slagharen. We gingen de olifantjes in dus ik denk neem dat op. Heb ik het onderste boven gefilmd!! Wel leuk om zo terug te zien whaha.
Hier had ik al eens van gehoord ja, ik lijd er ook aan haha. Maar dat ligt niet aan mij, maar aan mn toestel Mijn toestel staat horizontaal filmen gewoon niet toen haha. Althans, ik kan uiteraard wel horizontaal filmen, maar hij speelt alsnog verticaal af (zowel op telefoon als op laptop) waardoor ik dus een scheef filmpje krijg. Oplossing hiervoor heb ik nog niet gevonden, dus ik blijf lekker verticaal filmen
Whahaha wat een geweldig filmpje! Ik weet het overigens ook nooit, weet ook niet of ik hem dan linksom moet kantelen of rechtsom. Met foto's is het makkelijk die draai je dan gewoon even maar met filmpjes kan (ik) dat niet .
Filmpjes maak ik altijd al horizontaal. De meeste foto's ook trouwens. Dus hier geen last van dat syndroom.
Hahaha wat een grappig filmpje! Ik heb geen idee of ik aan vvs lijd of hvs Ik maak haast geen video's op mijn camera..