iemand ervaring bach bloesem mix 55?

Discussie in 'De lounge' gestart door daalmeyer1974, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    heeft iemand ervaring hiermee? wij hebben dit besteld voor onze zoon. die heeft adhd en gebruikt concerta, en heb er goede dingen over gelezen dat het een soort natuurlijke ritalin is. ben erg benieuwd wat het gaat doen, soms lees ik verhalen dat het zo goed werkt dat de gewone medicatie omlaag gebracht kan worden.
    groetjes wendy

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik lees even mee. denk hier ook na over bach bloesem te gaan gebruiken voor beide zoons.

3. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Wij gebruiken sinds een week bach bloesem druppels en onze dochter is echt veel gezelliger.. Of het dat is of dat de drukte weg is na de feestdagen weet ik niet maar we gaan nog maar even door ;)

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik weet niet wat de mix precies is. Maar heb zelf als kind vaak bach bloesem gebruikt, was er erg blij mee!

5. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    ja ik heb er goede dingen over gelezen, dus ik dacht baat het niet schaad het niet, alleen best wel prijzig, maar ja misschien toch het proberen waard. als het goed is krijg ik hem dinsdag binnen, en wil dan woensdag starten ermee. alleen wil ik ipv 6x 4 druppels per dag 3x 4 druppels proberen, omdat hij ook concerta gebruikt en het op de momenten gaat voordat hij de medikatie krijgt en als zijn medicatie is uitgewerkt.

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Daalmeyer, laat je weten hoet het gaat? ben benieuwd hoe snel je verschil gaat merken en je kind zelf ook. hoe oud is hij?

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Geen ervaring met bachbloesem. Heb nu voor oudste zoon besteld (geen adhd maar problemen met dingen van hoogbegaafdheid oa. drukte en concentratie)Ik heb samengesteld op zijn behoeftes. Ben benieuwd hoe het gaat werken bij hem :)

Deel Deze Pagina