Vertraging ptt post

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Als het heel druk is, of ik heb veel besteld, geef ik de bezorger een fooitje.

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Hierheen paar dingen die 2 dagen nadat ik het besteld had binnen waren (dhl en PostNL). Iets anders is begin december besteld maar nog niet binnen, tja kan gebeuren in deze periode.

Echt respect voor die mensen ook, staan bij zó veel mensen voor de deur en hebben t mega druk. Beide bezorgend van de afgelopen dagen een zakje kerstchocolade gegeven waar ze blij mee waren.

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Ik kreeg net een mail van dpd dat mijn pakketje 25 december bezorgd zou worden. Heb het zelf maar geschoven naar 28 december.
    Slaat natuurlijk nergens op om bezorgers met kerst te laten bezorgen. Vraag me ook eigenlijk af of het niet en foutje is.

Zulema vindt dit leuk.
  4. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Bij mij zijn de pakketjes over het algemeen hooguit 1 dag later. En ik bestel altijd heel veel.

5. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Bij dpd zie ik veel islamitische bezorgers (niet racistisch oid bedoeld) maar misschien vieren zij geen kerst

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Oh dat zou inderdaad wel kunnen. Maar dan hou ik het er maar op dat ik het wel vier en dat de post wat mij betreft dan wel even kan wachten. Ik zou me toch bezwaard voelen.

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja ik ook! Er stond voor de bezorging van een pakketje vandaag dat ze tot 22:00 konden komen. Op kerstavond! Nou. Niet normaal. Hij staat nu voor uitlevering tussen half 2 en half 5, ik hoop dat mocht het half 5 worden ik de laatste ben. Is toch geen doen zo, die mensen hebben ook gewoon kerst!

Adje vindt dit leuk.
  8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.949
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Maar daar komt nu mog overheem dat alle niet‐essentiële winkels dicht zijn.

9. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Hier juist andersom.

Ik kon de bezorgdatum kiezen, dus doorgeschoven naar volgende week. Had geen haast en dacht de bezorgers daarmee iets te kunnen ontlichten.

Krijg ik zojuist een email dat het vandaag bezorgd wordt? Nou ja, oké dan...:confused:

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier is alles er nog steeds zo’n beetje de volgende dag, gisteren grotere maat regenlaarzen besteld voor zoon, wordt vandaag al bezorgd door postnl (had ik niet verwacht, maar dan kan hij ze maandag al weer mee naar school (midden in het bos, dus wel handig).

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Drie keer afgelopen week besteld bij Zara (ivm maatvoering en sommige dingen die eerst uitverkocht waren en daarna weer op voorraad). Heb zaterdag het eerste pakketje gehad, gisteren het tweede en vandaag krijg ik de derde. DHL levert en echt super netjes op tijd. Had ik ook niet verwacht.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.190
    35.878
    113
    Hier gisteren nog een pizzarette en een spel besteld. Dacht eventueel voor oud en nieuw, maar is nu al binnen met postnl.

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Vorige week iets besteld bij Xenos in de veronderstelling dat het op tijd binnen zou zijn met kerst, aangezien alles van Bol de volgende dag is huis was. Xenos heeft het pas afgelopen dinsdag nacht verstuurd naar post NL, dus helaas niet meer optijd binnen.
    Maar ik las op FB dat veel mensen problemen hebben bij Xenos.

14. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Hier kwam er tot 2x toe een pakketje van bol.com via externe verkoper juist een dag errder dan aangegeven :eek:

15. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Kreeg ik ook! Maar is gewoon vandaag geleverd!

Adje vindt dit leuk.
  16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Ja, bezorgtijden zijn al tijden een chaos hier. Sorteermachine liet het met de briefpost ook afweten tijdje geleden.

Heb 6 weken op verwachte briefpost gewacht :s, de twee andere stukken waren na 2 weken gevonden (joost mag weten wat er verder onderweg was).

Pakket 1 is ergens in de void geraakt in september (wish), pakket 2 (status onbekend, ali) pakket 3 zou gisteren binnen moeten komen maar is verwacht voor vandaag (nederlandse boekenwinkel, past door brievenbus).

17. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Het overgrote deel hebben wij gewoon netjes ontvangen. Op 1 pakketje wacht ik al 8 dagen en steeds staat er dat het pakketje vertraagd is.

Nu hoop ik toch echt nog dat de bezorger vandaag komt, want ik wacht op de voeding van mijn zoon via Sorgente. Die zou er dinsdag zijn, maar wordt steeds aangepast ook. Hij kan helaas niet zonder deze voeding .

18. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik neem aan dat zij ook gewoon op bepaalde tijden en via roosters werken? Net zoals in de zorg en normaliter in de horeca, dan werken er ook gewoon mensen met Kerst. Geen idee hoor hoe het exact werkt. Voor mij is het ook niet meer als normaal om geen pakketjes te ontvangen op Kerstavond of met Kerst. Maar als zij bewust ook mensen op die tijden in roosteren om de stroom pakketten juist te kunnen verdelen dan is t ook weer zoiets dat wij dan zelf bedenken dat het niet nodig is dat ze dan komen omdat ze vrij moeten hebben ;):p.

19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    Heel erg wisselend hier. Brievenbuspost ene keer staat in de app en komt het die dag ook, andere keer duurt het een paar dagen.
    Zondag op maandag nacht bij prenatal besteld en was er vandaag al. Een andere levering via dpd heeft een week geduurt.

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hier met geen enkele bezorgdienst vertraging. Zelfs FedEx die pas volgende week dinsdag zou bezorgen kwam vandaag m'n pakket brengen. We hebben hier in de regio echt enorm veel geluk/mazzel. Heb echt diep respect voor alle fantastische bezorgers die zich nu in deze chaotische tijd uit de naad lopen om onze pakketten op tijd te bezorgen. Hebben ze een kleinigheidje gegeven, wordt zeer gewaardeerd!

Nu PostNL een max aan verzendlabels heeft zit er wel vertraging bij webshops, maar gelukkig zijn dit allemaal pakketten die geen haast hebben.

Deel Deze Pagina