Vertraging ptt post

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.657
    2.109
    113
    Nou... ik weet dat ze het druk hebben hoor bij de post.
    Maar wat ik net zag...
    Ik ging even een brief posten, staat er een dame postbode met de fiets bij de bus.
    Zij pakt pakken met enveloppen uit haar tas, elastieken eraf en begint zo die dingen weer in de brievenbus te gooien.
    Ik dacht nog, wellicht haar eigen prive post die ze even weg brengt.
    Maar vervolgens pakt ze nog zo'n pakket. En later nog 1.
    Ik heb er even, onopvallend, naar staan kijken maar ze ging echt haar hele fiets zo af.
    Dat zal toch geen privé post meer zijn dan lijkt mij?

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    :eek:

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    ik zou dat toch melden bij post nl. En bij welke brievenbus dit is gebeurt

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.881
    113
    Dat zou ik ook melden. Misschien is het niet, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.961
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik sta hier ook een beetje dubbel in hoor. Aan de ene kant vind ik dat beroepen waar we best 2 dagen zonder kunnen, echt vrij zouden moeten kunnen zijn op dit soort dagen. Ik bedoel: brandweer, ziekenzorg etc. Dat kun je nu eenmaal niet 2 dagen volledig dicht gooien. Maar winkels, pakketbezorgers e.d. zijn essentieel, maar we kunnen er (met wat planning) in principe best 2 dagen zonder.

Aan de andere kant: ik heb nu kerstvakantie en ben zelf ook volop bezig met het maken van instrructievideo's en digitale antwoordformulieren. Mijn man vind het belachelijk dat ik dat in mijn vrije tijd doe. Maar ik doe het liever nu op mijn gemak, dan over 1,5 week als ik ondertussen ook weer online lesgeef aan m'n klas en thuis twee eigen kinderen aan het schoolwerk heb zitten.
    Ik kan me voorstellen dat er best pakketbezorgers zijn die liever op 1e en 2e kerstdag nog twee keer 30 pakketen aflevert, dan dat hij de week daarna elke dag 10 pakketten extra moet bezorgen bovenop de normale workload.

6. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Waarschijnlijk voor nu te laat, ik heb ook een keer gehad dat de voeding van Sorgente vertraagd was, toen ik de laatste verpakking open maakte, heb ik sorgente gebeld en toen is de bestelling door een koerier gebracht, ging echt snel.
    Hopelijk is je bestelling er nu snel en heb je er verder nooit last van, maar wilde het je als tip meegeven.

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Dank je :) pakketje is gelukkig bezorgd.

toch3 en Korenbloem86 vinden dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    We hebben sinds kort de app van de post en als we daar kijken zien we dat we veel meer brieven zouden moeten krijgen.

Ben benieuwd hoeveel post we na de kerst nog krijgen.
    1 pakje is nog steeds niet terecht. Gelukkig heeft de webwinkel het opnieuw verstuurd.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Ook bijdehand, dhl. Ik had per ongeluk een pakketje nog naar ons oude adres laten sturen (account niet aangepast nog) en had gewijzigd naar zo'n pakketjeskast bij het station. We moesten daar deze week toch nog in de buurt zijn.
    Je raadt het al, niks pakketjeskast, maar geleverd bij een belwinkel. Zijn we ineens toch afhankelijk van openingstijden (gelukkig ruim). En het is een stuk moeilijker parkeren daar.
    Kast zal wel vol gelegen hebben.

Deel Deze Pagina