Bij CP heb je de babybox maar is er bij Landal ook iets van korting? Wil NL graag iets gaan boeken maar korting is natuurlijk altijd fijn. Ik ga buiten de vakantie 😀
Ik heb destijds ook een bon met 25% korting gehad in een doos van een supermarkt voor landal... Of mss hema nog de actie?
Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije Hier krijg je 50 euro korting, maar als je op tijd boek krijg je altijd korting, staat in rode letters dan in het prijsoverzicht.
In de agenda van de postcode loterij zit een bon voor 50 korting. Iig voor buiten de vakanties, weet niet of er ook parken buiten de aktie vallen.
is ook in vakantie, hiermee in de meivakantie ook naar landal geweest. Zelfs op last minute de korting gehad.
Ik krijg eens in de zoveel tijd een mailtje van WIJ, daar was laatst ook een actie van Landal bij. Zelf onlangs ook geboekt bij Landal en gekeken of die actie iets voor ons was. Helaas heb je dan beperkte keus in parken en huisjes, voor ons was het niet geschikt.