Hoofd als een zeef... :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik kan niks meer onthouden het is echt verschrikkelijk, zwangerschapdementsie noemen mensen dat :)

    Ik baal er ontzetten van, ik kan normale afspraken niet meer eens onthouden. Ik plan een tandartsbezoekje en een VK bezoek op dezelfde dag en op hetzelfde tijdstip.
    Of ik plan alles in 1 week (vk bezoek, CB bezoek, echo) dat mijn hoofd er helemaal van doordraait.
    Tussendoor probeer ik ook nog 2 dagen te werken en te zorgen dat Eliza al haar spulletjes bij dr heeft.

    Vriendinnen die elkaar niet kunnen uitstaan inplannen op dezelfde dag zodat ze elkaar tegenkomen bij mij in de gang (niet echt een aanrader)

    Ik ken mezelf helemaal niet terug op het moment.
    Ben altijd een georganiseerd persoon geweest, nooit een agenda nodig ik wist alles precies.
    Nu weet ik niet eens waar mijn portomonee ligt en sochtends zoek ik me een ongeluk om de auto sleutels..

    Pffff.. Leuk, zwanger zijn.. :)
     
  2. Binky

    Binky Lid

    19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Ik heb er ook veel kast van. Vooral met boodschappen doen. Ik wordt er echt niet goed van. Ik maak dan toch een lijstje maar ik vergeet toch de helft op te schrijven dus wat heeft het voor zin.
    Ook met mijn werk haal ik alles door elkaar. Aan de ene kant is soms wel grappig maar je word er ook wel eens moe van

    Groetjes Binky
     
  3. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ja herken het,,
    haha of ik vergeet de tandarts dat ik uit
    me bed wordt gebeld van waar ben je?
    :eek:eps:
    of dat ik te laatop me werk ben doordat ik d8 dat ik later moest beginnen ook zo stom.
    of dat ik vergeet de wekker te zetten.
    de Vk ben ik dan nog niet vergeten maar pff. zal vast wel en keer perongeluk gebeuren.
    ik schrijf nu alles op kleine gele briefjes en plak ze op de deur zodat ik dingen weg kan halen wat ik gedaan heb.
    net als met boodschappen doen, sta ik in de winkel en dat weet ik niet meer wat ik moet hebben zo irritant. Nu maar lijstjes bij houden.

    succes :)
     
  4. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Haha wen er maar aan het wordt nog erger ;)
    Ik kan ook niks onthouden :rolleyes: vergeet werkelijk alles. Heb al gelezen dat het erbij hoort zodat je er ook echt alleen voor je baby bent en echt kunt moederen. Het zou nog tot een jaar na de geboorte kunnen aanhouden :( hoop toch dat het niet zo lang duurt :)
     
  5. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihi hier nog een, en dat terwijl ik net zwanger ben... ik sta op mn werk iedere keer voor een collega, en dan hem heel vragend aan te kijken en me rot te bedenken wat ik m nou ging vragen en dat zo'n keer of tien per dag... die man is me binnenkort zooo zat hahaha... nou ja nog ff en hij snapt waarom hahahah..
     
  6. Mauricette

    7 sep 2007
    24
    0
    0
    Mijn man vindt het onzin als ik weer eens iets heb vergeten (bijvoorbeeld mensen terugbellen) dat ik zeg dat ik de laatste tijd een zeef ben. Maar het erge is dat ik me zo'n gesprek niet eens kan herinneren waarin hij vraagt of ik iets wil doen. Het is gewoon blanco! Volgens hem is zwangerschapsdementie een smoesje... Streng hoor...
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb er ook erg last van, echt heel raar als je thuis altijd de agenda 'bent'. Als je me vraagt wat ik gisteren gegeten heb, weet ik het meestal niet meer ;). Echt heel erg raar.
    We gingen allebei apart een lijstje maken met mensen die we straks een kaartje moeten sturen, vergeet ik gewoon mijn oma, een oom en tante en een paar van onze vrienden erop te zetten :oops: Ik zag het al aankomen, vandaar dat we allebei een lijstje maken, dan vergeten we hopelijk niemand...

    Mijn vriend vindt het niet zo erg: 'nu begrijp je tenminste hoe ik me altijd voel'

    :)
     
  8. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ook ik heb er last van....moet ook alles op de kalender schrijven anders vergeet ik het of ik plan dubbel :(
     
  9. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    *gniffel, gniffel* Voordat ik wist dat ik zwanger was, begon ik al dingen te vergeten. En het werd alleen maar erger...
    En het duurt nog steeds voort :(
     
  10. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Heel herkenbaar! ik schrijf alles nu maar op, als ik dat al niet vergeet..!
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gebruik nu vaak mijn telefoon, dan gaat er een dag van tevoren en op de dag zelf een alarm af, zodat ik dingen niet vergeet. In mijn agenda zetten heeft weinig zin, dan vergeet ik namelijk in mijn agenda te kijken ;)

    Vorige week stond ik bij de yoga, was er geen yoga. Stond wel in mijn agenda, maar had het niet in mijn telefoon gezet. Had die dag nog wel in mijn agenda gekeken, maar er helemaal overheen gelezen.
     
  12. Niet meer actief

    Ja, ik heb er ook last van, vraagt mijn man wat te drinken, loop ik naar de koelkast neem ik drinken voor mezelf mee en niet voor mijn man. :)
    Ik denk ook 100 x per dag, wat was ik ook alweer aan het doen op mijn werk. :(
    ach ja, iedereen kan het nu wel van me hebben.
    nou groetjes, anita
     

Deel Deze Pagina