ik b denk ik afgelopen zaterdag mn eisprong gehad, voelde duidelijk wat steken. Nu voel ik me sinds vandaag wat ziek, maar dit kan helemaal nu niet toch? het is geen griep ofzo, dit voelt wat anders.
waarom zou dat nu niet kunnen? Grieperig (of gewoon eigenlijk een virusje) kun je ten allen tijden krijgen, zowel zomer als winter Hier trouwens een 4 jarige op de bank geveld door een virusje.
Het is toch precies wel de tijd voor virusjes? Hier heerst het in ieder geval, want ook een hoop collega ziek thuis of ziek thuis geweest afgelopen dagen. mijn man zit ook ziek thuis met een virus. net wat anders dan gewone griep, maar toch wel wat ziekig. Zou me er niet druk om maken! Is heel normaal! Lekker rustig aan doen, warme thee, en vroeg naar bed! Weet trouwens niet wat je eisprong ermee te maken heeft? Die zal geen invloed hebben op een virusje denk ik. Al is mijn weerstand wel wat lager na de eisprong, dus dat zou natuurlijk kunnen.
Ik denk dat ze er vanuit gaat dat het wel zwangerschapssymptomen moeten zijn en dat het geen griep kan zijn..... Die steekjes die je voelde, hoeft niet de eisprong zelf te zijn. Veelal is dat het groeien van de follikels. De uiteindelijke sprong volgt dan een paar dagen later, in jouw geval dus maandag of dinsdag. Je zit nu vlak na je ei, dus veeeeeel te vroeg voor zwangerschapssymptomen, sorry. Overigens, heel toevallig was zaterdag dag 14 van je cyclus. De dag waarop banner en app aangeeft dat je je eisprong die dag hebt. Maar je weet dat je eisprong veel eerder of later kan komen dan dat banner of app aangeeft toch? Een banber of app gaat uit van edn gemiddelde en er zijn maar weinig vrouwen die bij een 28 dagencyclus elke maand precies hun ei op dag 14 hebben.