Mijn ervaring is als jij kritisch maar niet beschuldigend bent, je een hele hoop overlegt krijgt wel hoor! Denk dat het ook komt doordat iedere vrouw anders is. Bij mij was het dus protocol, s ochtends een positieve test, volgende dag IUI, maar bij de ronde met echo's (en mijn eigen streepjes testen) kwam er dit uit: Dag 12: 07:00 - negatieve CB ovulatietest Dag 12: 16:00 - Positieve streepjes ovulatietest + positieve CB ovulatietest Dag 13: 07:00 - Positieve CB ovualtie test Dag 13: 15:30 - Echo: eitje was gesprongen Dag 14: 16:30 - IUI (die toen niet doorging). Dus om te weten wat beter is, zal de arts naar jou moeten kijken en eigenlijk gewoon met echo;s monitoren wat er gebeurd. Als de IUI op dag 13 was geweest, hadden ze hem wel door laten gaan, omdat, zei de arts toen, je eitje inderdaad ongeveer 24 uur leeft, dus dan is het goed genoeg. Dat is het nadeel van een protocol. men kijkt niet naar de persoon voor zich, maar naar wat iemand bedacht heeft, dat voor x% goed werkt.
ja, bij ICSI kijken ze in ieder geval naar jou als persoon, met tig echo's enz. Tenminste in mijn geval . IUI denkt men toch wat makkelijker over denk ik.. Ga jij na ICSI nu terug naar IUI @Tess27 ? Heftig traject hebben jullie er al op zitten zeg. Jemig.
Hier ook iui in eigen cyclus maar wel met pregnyl en ovulatie indicatie Zoals ik al ergens anders vertelde @Kimmetjuh90 En wat anderen ook zeggen, stel ovulatie indicatie voor en thuis testen. Jij hield niet van prikken toch?? Dan is pregnyl miss geen optie. Bij mij doen ze ovulatie indicatie en bij een follikel van ong 18mm prik ik pregnyl, ong 36 uur voor de IUI Maar is zit het ziekenhuis verkeerd? Of is er gewoon miscommunicatie geweest? Wat wel heel vervelend is natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.
Yes.. KID ik zeg gewoon iui, komt op t zelfde neer maar dan net iets anders. Vriend met DNA afwijking bleek na 6 ICSI’s en een aantal miskramen.
@Brondy ja ben benieuwd wat ze willen gaan doen na t gesprek. Mocht ik nog 1x mogen dan vraag ik zelf om een echo ter bevestiging van een positoeve test, mits zij zelf ermee gaan komen nu. @Tess27 wat een af hebben jullie al afgelegd zeg! Jeetje! Hier is meteen KID behandeling gestart ba een wachttijd van iets meer dan anderhalf jaar, omdat 100% zeker is dat mijn vriend onvruchtbaar is.. ben benieuwd wat er na de 20ste gaat gebeuren.. ze kunnen niet eeuwig door gaan met KID lijkt me.. @honkeytonk ik ben wel mondig genoeg, zeker als t om mezelf gaat, dus de 20ste vraag ik mn arts t hemd van zn lijf
Jeetje ik hoop dat jullie nog door mogen of icsi kunnen proberen? Dat is misschien nog een optie?? Ja idd al een lange weg, verlangen was al groot maar zoveel meer geworden na die 2 echo’s met kloppende hartjes, vond dat zo ontzettend bijzonder.
Jaa snap ik, ik weet niet hoeveel KID ik nog mag, dat goor ik de 20ste, zal dan ook gelijk navraag doen of ivf ofzo met donorzaad dan nog een optie is voor ons want dat weet ik niet..
Jeetje, heftige weg hoor Tess. Hopelijk gaat KID het voor jullie zijn! Hier ook 2 miskramen na een kloppend hartje (met 7 en 10 weken), maar bij mij bleek het aan mij te liggen. (stollingsafwijking). @Kimmetjuh90, spannend hoor het gesprek, hopelijk kunnen ze wat doen, op zijn minst in ieder geval je cyclus beter monitoren!