Nu al HCG vrij?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gusam, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

3 dec.08 heb ik een lichte positieve zw test, een week later was hij donkerder.
    23 dec ben ik begonnen met vloeien en met de echo was het vruchtzakje al beneden in de baarmoeder, en 1e kerstdag ben ik het verloren.

nu heb ik vanochtend een ovulatie test gedaan en is nog maar een heel licht echt licht 2e streepje te zien, kan ik er nu vanuit gaan dat het HCG al helemaal uit mijn lichaam is?
    ik moet er wel bij zeggen dat de ovulatie testen bij mij altijd een licht streepje geven voor mijn ei.

XXX Gusam

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik ben 24 december begonnen met vloeien. Dinsdag een inwendige echo gehad waarop wel een vruchtzakje (iets aan de platte kant) en embryo te zien was, maar geen hartactie. Waarschijnlijk een mk. Gister weer begonnen met vloeien.
    Maar zaterdag 27 december had ik al een negatieve test in handen, terwijl hij maandag 22 nog positief was.

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    vorige maand: met 5,3 wk een miskraam. begon die dag te vloeien en ook smorgens vruchtje verloren... 26 november negatieve test.. die is negatief gebleven..(heb er tig gedaan)

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nu was ik 4,4 wk zwanger.. 26 dec begonnen met vloeien.. 29 december neg. test.. en nu op 2-01 weer positieve test.. of dus nog zwanger.. of hcg is blijven hangen ergens.. krijg 13 januari nu een echo...

5. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    bij mij duurde het beide keren zo week tot 1,5 week voordat HCG uit bloed was. Maar ook beide keren miskraam bij 5-5,5 week.

Bruisje- ik ga heel hard voor je duimen dat 13-1 toch alles goed is!Zolang je geen bloed meer verliest en de test positief is kan het nog alle kanten op. En ik hoop voor je dat het de juiste kant opgaat ;)

Deel Deze Pagina