Ik heb op 10 dec. een curettage gehad na een MA. Nu ben ik (volgens normale cyclus) vandaag ongesteld geworden. Blij natuurlijk dat alles het weer doet en we weer verder kunnen. Maar wat heb ik een buik- en rugpijn. Dit heb ik de laatste jaren niet meer gehad. Het is wel helder rood bloed, dus alles is goed op gang gekomen. Zijn er meerderen die hier last van hebben na een MK of curettage? Ik moet vandaag de hele dag werken, kan me ook niet ziek melden of vrij nemen omdat we al met een minimale bezetting zitten. Dus dat wordt doorbijten en paracetamol slikken en de klok naar 17.00 uur kijken.
ik had ook een pijnlijkere ongi na de currettage misschien dat het er toch nog wat mee te maken heeft.
Na mijn curretage heb ik ook weer veel pijnlijkere ongi gehad ik denk dat dit ongeveer 3 maanden zo gebleven is Ik had zowiezo meer last van pijn in mijn baarmoeder na de curretage in het algemeen Gelukkig is dit met een maand of 5 a 6 wat beter geworden, nu heb ik eigenlijk niet meer last overal van dan voor de curretage ik denk dat het er dan toch bij hoort, dat alles misshcien wat gevoeliger is daarna
Yep, heb het ook gehad, maar bij mij is het bij 1 keer gebleven, daarna weer zoals altijd... Sterkte!
Bedankt voor jullie antwoorden. Het gaat vandaag een stuk beter, beetje last van de onderrug nog. Hopelijk dat het de volgende keer wat minder is (of eigenlijk niet).