...Danny gaat 't toch wel halen he? En Burke ook? En komen Meredith & Derek nou ooit nog eens bij elkaar of hoe zit dat? Echt mijn meest favoriete tv-serie van het moment vanavond om half 9 loopt de video ('t is natuurlijk wel pakjesavond he? Nog meer liefhebbers?
Yesssssssss Ik heb ontzettend gehuild de vorige aflevering haha Toen Izzie riep dat ze van m houdt... oooooo ik hield t echt niet droog. Kan bijna niet wachten tot vanavond.
ohja ohja ohja... wat was het spannend! Ben heel benieuwd! Ga ook niet lezen op internet hoe het gaat aflopen. Lekker vanavond met potje thee, joggingbroek en dekentje op de bank hangen.
ik moet tegenwoordig elke dinsdag avond werken dus moet helaas alles missen al een week of 8 en video hebben we niet dus kunnen niet opnemen........maaaaaar vanavond ben ik bij hoge uitzondering vrij ivm pakjesavond....dus de sint is er al heel vroeg en ook snel weer weg zodat ik me lekker kan settelen op mijn bankje met me chocoladeletter....me so happy!
Jammer genoeg kan ik ook niet elke week kijken, vanavond ook niet want dan slaap ik een paar dagen bij me vader en die houd niet van series. Alleen die serie volg ik samen met 24.
ik ben ook een trouwe fan! vind deze serie echt geweldig, er zit humor in, spanning, romantiek echt alles. en mc dreamy met z'n honde ogen smelt smelt.. ben ook heel benieuwd naar danny en burke... eigenlijk is elke aflevering een tranentrekker 8)
Heb de vorige aflevering helaas gemist Wat is er precies gebeurd met Danny en Burke? Vanavond zit ik iig weer voor de buis !
Heb het helaas 4 weken moeten missen i.v.m. cursus borstvoeding, maar vanavond zit ik weer te kijken! Marian
JA! Ik zit ook elke dinsdag voor de tv hoor! Izzy heeft Danny's het snoer van z'n hart apparaat doorgeknipt, zodat hij een transplantatie kreeg. Burke was aan het wachten op een hart (in een ander ziekenhuis) en ging kijken hoe het met Burke was. (Er waren 2 kandidaten voor dat hart en Burke en een andere dokter waren aan het kibbelen wie het recht op het hart had...) Hij dus terug naar het ziekenhuis om te kijken hoe het met Burke was. Voor het ziekenhuis is hij neergeschoten... De aflevering van vanavond is de eenaarlaatste van seizoen 2... Volgende week zal toch niet de laatste Grey's zijn?
Ja, Burke is voor het 'eigen' ziekenhuis neergeschoten. En Danny ligt nu dus zonder apparaat en zonder dat Burke hem kan helpen.
..wat een heerlijke spanning en die McDreamy heeft inderdaad mooie ogen Hij en Meredith horen gewoon bij elkaar!
Ik 1 van de weinige dus die er niets aan vind aan grey's anatomy. Ik vind The Ghost Whisperer echt een leuke serie en gilmore girls
nee! dat kan niet volgende week de laatste zijn. (de dinsdag en donderdag vanwege ghostw staat juist in mijn agenda als avonden waarop ik niet kan bevallen )
jaaaa ik ben ook helemaal verslaafd. Ik begin met Will en Grace dan Greys antomy, Evelien vind ik niks aan dan ga ik wat rommelen en we eindigen met de Gill more girls.
Heerlijk tv avondje met greys antomy en daarna gilmore girls. ben idd benieuwd hoe het gaat aflopen heb laatst een stukje van oprah gezien wat ook ging over het einde van seizoen 2 maar ze hebben niets veraden. dus wel zullen moeten afwachten tot seizoen 3 voor dat we iets weten leuke cliffhanger red burke het is .....(ben effe haar naam kwijt) haar baan nu kwijt. komen mcdreamy en meredith nog samen.
heb dat ook gezien bij oprah, geloof dat burke het wel overleeft, heet die chinees niet wang? droog mens