Wat ben ik blij om zoveel positiefs te lezen over cryo'tjes Juudje ben jij ondertussen al aan je cryocyclus begonnen? Blondje wat goed,ik duim voor je mee dat het een plakkertje is. Hier nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie. Bij de ivf was ik al 12 dagen na de punctie ongesteld (dag 11 al bruinverlies) en nu had ik eigenlijk dinsdag al ongesteld moeten worden. Helemaal nog geen tekens van ze. Ik heb altijd een kortere LF dan 14 dagen, meestal 11 of 12 dagen en ik weet dat ik rond de 16e mei m'n ei heb gehad. En toch komen m'n ms er niet aan. Ik lees wel overal dat je cyclus na ivf langer kan zijn maar als ik m'n ei heb gehad moet dit toch automatisch ook op gang komen? Normaal na een lekker heet bad rond de datum komen ze er meteen door. Nu al 2x lekker gestoomd en echt niks. Echt raar! Nu ik ze wil,komen ze niet, grrrrr. Wil zo graag door naar m'n cryo'tje Veel succes aan de wachtenden, ik duim mee met jullie voor positieve testjes!!
Das vervelend tachake. Mijn cycles is sinds de 2e icsi ook erg in de war. Daarom nu tp in gestimuleerde cycles. Hoop dat t bij jou snel goed komt!