Ervaring?? 11 dagen na iui bloedverlies tijdens gemeenschap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door natie29, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natie29

natie29 Lid

29 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden

16 mei heb ik mijn eerste iui gehad, 15 mei pregnyl injectie. 4 dagen later lag ik dubbel vd " menstruatie pijn" .

11 dagen na mijn iui verlies ik een klein beetje bloed tijdens gemeenschap daarna nergens meer last van, ik heb dit nu al 3x gehad. Wat kan dat zijn?

Mijn borsten staan op klappen en doen pijn.

Aub ervaringen.... van het zh mag ik aanstaande zondag pas testen

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het zegt allemaal niks. Heb je altijd pijnlijke borsten, is het vermoedelijk pms. Heb je het normaal niet, kun je zwanger zijn natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat je niet ongesteld wordt. Ik zal duimen voor je. Nog even geduld (helaas)

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik denk dat het gewoon beginnende ongi is.. Vind het al raar dat je pas zondag mag testen als je 16 mei de iui gehad heb. Na 14 dagen weet je gewoon of je zwanger bent of niet.. Dus dat zou morgen zijn.. Dus je zou vandaag al kunnen testen.. Ik hoop toch voor je dat je ongi uitblijft en je een positieve test heb! succes

4. natie29

natie29 Lid

29 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi.... nee ik heb geen pms er is wel afgelopen maart endometriose op mijn bekken en blaas geconstateerd. Meestal voordat ik ongesteld word heb ik beetje last van mijn borsten maar niet zo erg als nu.... heb net voor de zekerheid een test gedaan maar die is negatief dus het hormoon wat ingespoten is is zo ie zo uit mijn lichaam en ik voel nog niet dat ik ongesteld ga worden ik heb daar door de endometriose altijd veel pijn van maar voel nu nog niks.... misschien te vroeg getest?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @natie zou kunnen dat je te vroeg getest hebt, maar het kan ook gewoon zijn dat je een erg hoog progesteron hebt (van een goede eisprong) daar kun je ook dikke pijnlijke borsten van krijgen en meer zwangerschapsverschijnselen! dus helaas niets over te zeggen! succes met afwachten! ik zou over 2 dagen nogmaals testen maar dan met ochtendurine! succes!

6. natie29

natie29 Lid

29 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL

Owww okay, op 4 mei was mijn 1e dag van mijn menstruatie, 15 mei kreeg ik een echo om te kijken hoe groot mijn eitje was, die bleek al groot genoeg te zijn ik moest toen een plastest doen maar die zat tussen positief en negatief in dus moest ik alsnog een pregnyl injectie, dag later de iui. 4 dagen later lag ik dubbel van de menstruatie pijn .
    En nu heb ik 3 dagen tijdens de gemeenschap beetje bloed verlies, 2x beetje rood en de andere keer roze. Ik voel ook nog geen menstruatie aankomen.

Deel Deze Pagina