Vertrouwen op de bloeding of op de smiley?

Discussion in 'Zwanger worden' started by romyatilla, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Even wat rare dingetjes op een rij en misschien kunnen jullie dit plaatsen.
    Ik test met de ovulatie testen van Clearblue (die 4 dagen van tevoren al aangeven of je een ei krijgt)

Ik begon de 11e met testen. Op de 11e had ik een rondje en op de 12e ook (niet vruchtbaar). Toen vanaf dag 13 heb ik alleen maar een knipperende smiley gehouden tot 21 januari (hoog vruchtbaar). In de ochtend van de 21ste was hij nog aan het knipperen en in de avond was het een vaste smiley (piek vruchtbaarheid).

Nu had ik dag 14 van mijn cyclus (14 januari) een klein beetje bloed verloren. Echt, ik kon het met 1 velletje wc papier redden. Wel veel rekbaarslijm bij het bloed.
    Ook heb ik vanaf de 13e of 14e dag al de hele tijd zeurderige menstruatie krampjes.

Nu had ik de 14e dag voor de zekerheid geïnsemineerd, omdat het wel eens een ovulatie bloeding kon zijn.
    Ook heb ik de 18e geïnsemineerd.

Wie heeft dit wel eens gehad? `Een bloeding wat wel de eisprong bleek, maar dat de test pas veel later positief uitwees.

Als ik uitga van de smiley, dan zal gister mijn ei wel zijn gesprongen en dan is de 5e mijn NOD, als ik moet uitgaan van die bloeding, dan is de 28e mijn NOD dag al.

Groetjes, Romy

P.s.

Ik heb PCOS, dus die testen zijn niet geheel te vertrouwen daarmee. Ik zou wel graag jullie ervaringen willen weten.

2. Myself82

Myself82 Actief lid

Feb 27, 2012
    336
    0
    0
    Temperaturen dan weet je het daarna en voor de volgende keer.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ga ik volgende maand doen (Als het dan nog nodig is) :p

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wellicht van de seks.. bleod gecombineerd met vruchtbaar slijm??

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ik heb geïnsemineerd aangezien ik alleenstaande ben.

Share This Page