vandaag bij de gyn geweest, ik had gehoopt een doorverwijzing te krijgen maar helaas. Hij gaf aan dat ik nog 3 maanden mn cyclus moet monitoren, is het dan nog niet gelukt dan een HSG. & krijg dan een lichte hormoon stimulering. Hij gaf aan zich geen zorgen te maken omdat het al een keer gelukt is. (1 ging snel mis, 2e een lege vruchtzak, dit was vorig jaar tweede mk had een nare nasleep met uiteindelijk alsnog een curretage) Hij vond me ook nog jong (26, bijna 27 en al een zoontje uit 2008) Inmiddels zijn we al ruim 2 jaar verder. Ik merk dat de moed me echt in mn schoenen zakt en ik het niet zie gebeuren dat het ons alsnog lukt. Pff had gehoopt op iets positiefs.. Helaas nu even een emotioneel wrak BAH! Het is niet zo dat ik perse een traject in wil, liever niet zelfs. Hoop dat t alsnog ons zelf lukt
Balen zeg Allereerst een dikke knuffel! Begrijp dat je aan ene kant liever niet het traject in wilt, maar aan de andere kant wel verder wil, op welke manier dan ook.. Gelukkig 3 maanden valt mee enigszins en wie weet lukt het toch nog voor die tijd. Heb wel vaker van mensen gehoord die lang bezig waren dat ze alsnog echt net voordat ze het medische traject in zouden gaan zwanger zijn geworden. Hoop het voor jullie ook en anders gauw na die 3 maanden!