vertrouwen

Discussion in 'De lounge' started by made, Nov 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hai made..
    Toch een berichtje van mij voor jou..
    Ik denk wel dat je het met je vriend moet bespreken anders vreet het je op!
    Ergens diep in mijn hartje vind ik dat hij even had moeten bellen (maar ik wil geen olie ophet vuur gooien;))

@amberliek..
    Ik ken jou en je vriend niet, dus ik moet enorm oppassen met wat ik zeg..
    Maar ik krijg hier echt een slecht gevoel bij.. Hoewel ik je vriend oliedom zou vind niet te komen opdagen als zijn zus er ook nog is..
    Maar ik zou mij hier niet zo 1, 2, 3 bij neerleggen..
    Maar nogmaals.. het is allemaal makkelijk praten vanaf de andere kant van een pc...

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zou op z'n minst kwaad zijn dat hij niet even wat laat horen als het zoveel later wordt.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Amberliek, volgens mij is het een eersteklas lulverhaal van je vriend/man.. sorry.

4. amberliek

amberliek Bekend lid

Oct 10, 2010
    951
    0
    0
    dat idee heb ik dus ook uum85
    maar hoe krijg ik de waarheid uit mijn man. als hij zelfs op zo'n moment nog voet bij stuk houd

5. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    @amberliek: jeetje ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.....ik geloof helemaal niets van zijn verhaal....maar ja ik ben mss niet de aangewezen persoon aangezien ik topic geopend heb over vertrouwens kwestie.
    Ik hoop voor je dat je erachter kan komen hoe het verhaal wel steekt, want dit verhaal klopt echt niet.
    Ik leef wel heel erg met je mee, want kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt.
    Ik zou echt heel erg pissed off zijn.
    Hou ons hier op de hoogte!

6. tulip

tulip Niet meer actief

amberliek, hij zal het nooit zo uit zichzelf zeggen denk. Je zult hem wat dat betreft op heterdaad moeten betrappen denk, of wanneer de leugens elkaar tegenspreken. Als hij weer later thuiskomt eerst naar zn werk bellen, als hij daar niet is en dat later wel tegen jou zegt, dan weet je dat het niet klopt.

made, ben benieuwd hoe het verder gegaan is met je???

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

of je zou naar zijn werk kunnen bellen en met een grapje aan zijn collega vragen "moet hij nu weer zo lang blijven als gisteren? Hoe laat was hij ook alweer weg? haha".

8. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Hij is nog niet thuis, verwacht hem pas rond 15.00 thuis.
    Ik hoop dat zijn verhaal klopt over geen bereik en dat hij de sms'jes weer terug kreeg, hij zou het me laten zien als hij thuis was, het is dus nog even afwachten.....hij klonk wel eerlijk dus daar ga ik voorlopig maar vanuit.
    Hij weet hoe het gegaan is met mijn vorige vriend en ik denk dat hij me niet zoveel pijn zou doen, maar tja je weet maar nooit.
    Als hij liegt dan hoop ik dat ik dit wel door heb.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja zoiets, en vraag anders aan je man met elke collega hij die machine had verplaatst, kijken of hij daar antwoord op gaat geven.. want dat is natuurlijk makkelijk te checken door je.

10. amberliek

amberliek Bekend lid

Oct 10, 2010
    951
    0
    0
    kreeg een naam van een collega waar ik hem nog nooit over gehoord had.

vraagje: als jullie in mijn schoenen zouden staan zouden jullie dan een tooltje stiekum op zijn foon zetten zodat ik online kan zien wat hij allemaal sms't en terug krijgt?
    ja heb ook in zijn zakelijke foon zitten neuzen (slecht he)
    en er zijn smsje van een conversatie gewist van hem naar een vrouwelijke collega en terug.

11. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Ja ik zou dat doen....en het spijt me te zeggen, maar als je zegt dat er smsjes gewist zijn dat klopt het hele zaakje echt niet.
    Ik hoop voor je dat we het hier allemaal fout hebben en dat er een logische verklaring is voor dit al, maar zo voelt het niet.
    Ik wens je heel veel succes en ik denk aan je.

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Made Fijn dat je vriend begrip ervoor had en dat jullie nu gewoon afgesproken hebben dat hij je belt als hij een avond/nacht wegblijft. Ik denk wel dat hij de waarheid spreekt.

@Amberliek Persoonlijk denk ik dat het verhaal niet waar is, maar ja wie ben ik. Maar zo'n onderbuikgevoel zegt vaak wel genoeg, helaas weet ik dat uit ervaring. Wat vaak ook werkt is op een moment dat hij het niet verwacht, er naar vragen. Aan de reactie zie je dan genoeg... Tja als zo'n tool bestaat, zou je het erop kunnen zetten. Dan weet je ook wel genoeg. Sterkte!

13. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Hoi amberliek,

Hoe is het gegaan met je....ben je inmiddels al wat wijzer geworden?

14. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, amberliek, je moet dan wel heel zeker van je zaak zijn om zo'n tooltje erop te zetten.
    Stel dat het toch allemaal klopt, dan zou ik mij wel vreselijk voelen t.o.v. mijn vriend.

15. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik zou idd als hij op zn werk "aan het overwerken is" eens die kant op bellen of op een tactvolle manier bellen om te vragen of hij iets heeft laten liggen want het was zo laat geworden op zn werk?? of vragen of het is gelukt met de kopieermachine :D
    Dit smoesje komt mij wel heel bekend voor en spijt me als ik het mis heb maar je moet toch wat. Zo in deze onzekerheid is ook niet goed en als hij niks wil zeggen, dan maar zelf gaan vissen.

16. amberliek

amberliek Bekend lid

Oct 10, 2010
    951
    0
    0
    Hoi meiden!

We zijn een paar dagen en gesprekken verder.
    Ik heb (hoe gemeen:)) hem tot het uiterste gedreven om te zorgen dat hij zou gaan praten. totdat hij op een gegeven moment in huilen uitbarste :$ en ik dacht nou daar komt het hoor!
    maar hij zei huilend waarom geloof je me nou niet...hoe vreemd het ook klinkt en ik dat ook snap. het is echt echt zo met de hand op mijn hart zeg ik je dat het echt zo is zoals ik je vertelt heb.
    er is niet meer er is niet minder. Als ik niet meer van je zou houden of niet meer gek op je zou zijn zouden we dan aan een tweede kindje beginnen, zouden we dan nog plannen aan het maken zijn om naar spanje te verhuizen. toen kwam hij bij me staan en met de tranen over zijn wangen lopend pakte hij me vast bij mijn schouders en zei, ik hou met heel mijn hart van jou en ik ben nog steeds super gek op je en er is echt niemand anders waar ik ook maar het minste geringste gevoel voor heb. ik wil met jou oud worden en met niemand anders maar heb een beetje vertrouwen in mij!

umm tja das makkelijker gezegd dan gedaan maar goed mijn man kennende die barst niet zomaar in huilen uit..die wordt eerder kwaad...ergens vond ik het ook wel weer zielig dat ik hem zover gedreven had...maar ergens ook niet hihi. Maar ja ik moet er dus maar op vertrouwen dat het klopt wat hij zegt en als het niet klopt dan is hij een hele goeie toneelspeler.
    Want zoals het gezegde zegt....al is een leugen nog zo snel....de waarheid achterhaalt hem wel ;)

17. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Tja meid.....weet hoe je je voelt.
    Je hebt dan in dit geval maar te geloven, want doe je dit niet maak je jezelf knettergek.
    En inderdaad als hij liegt dan komt het toch wel een keertje uit.
    Ik hoop dat het een beetje kan vergeten dit voorval en dat je weer wat rust krijgt.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik herken jullie gevoel heel goed. Ben ook erg belazerd in mijn vorige relatie, en durf nu niet eens meer een nieuwe relatie aan te gaan.
    Tegenwoordig hoor je niks anders meer dan partners die vreemdgaan etc.
    Vind het heel moeilijk om mensen nog te vertrouwen (ook in vriendschappen trouwens).

Sterkte meiden!

19. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Pffff heftig hoor. Helaas heb ik ook een overspelige ex gehad en ik heb altijd een onderbuik gevoel gehad. Ik had altijd een vermoeden en ben uiteindelijk drie jaar met hem samen geweest. Altijd smoesjes, lulverhalen. En ik trapte er elke keer in, hoewel ik wist dat het vreemd was. Ergens in me wist ik dat het niet goed zat en ik ging in zijn telefoon en computers snuffelen. Tja, toen kwam ik wel achter dingen, keiharde bewijzen dat hij vreemd ging (met meerdere vrouwen). Zelfs met die bewijzen bleef hij ontkennen.
    Mijn vertrouwen heeft een enorme deuk opgelopen maar sinds ik bij mijn man ben, heb ik er totaal geen reden toe en ben ik nooit achterdochtig.
    Bij mij is het echt een gevoel dat het goed zit of niet. En eens een leugenaar, altijd een leugenaar.
    Heel veel succes meiden! Maar laat je niet te makkelijk afschepen, je gevoel zegt toch vaak een hoop!

Share This Page