Haha. Ik laat het looooos, laat het gaaaaan hahaha. Hoop haar wel binnenkort te ontmoeten en zal dan toch laten merken wat ik van d'r vind.
Goed bekeken meid. Zij heeft echt verkeerde intenties denk ik, aangezien zij hem ook nog appte... Laat haar maar duidelijk merken dat je not amused bent!
Ik had ook zeker gaan kijken wat voor reactie hij heeft gegeven! Ben veels te nieuwsgierig om zoiets los te laten Ik vind dat TS puur voor ons al even moet lezen
Ik zou ook wel willen weten wat hij geantwoord heeft. Zou niet op zijn telefoon kijken, maar er wel naar vragen.
Eeh ja. Eigenlijk wel. Vind het niet kunnen om in zijn telefoon te kijken. Dat geeft een flinke deuk in je relatie als hij weet dat je hem niet vertrouwd. Dat je hem überhaupt niet vertrouwd. Maaaar, dat makkelijk gezegd hebbende.. Ik ben vrijgezel dus wie weet reageer ik in zo' situatie heel anders. Maar ik ben moslim. Dus mijn eventuele echtgen zou niet eens appen met een andere dame.
Wat een onzin zeg, dat geloof je toch zeker zelf niet? Dat een man, puur vanwege dat hij moslim is niet zou appen met een andere dame? Wil uiteraard niet zeggen dat hij het wel zou doen, maar dat kun jij niet zeggen op alleen die basis natuurlijk. Vind dat best naief gedacht.
Ik kijk zelden in de telefoon van mijn man, maar heb uiteraard die telefoon wel eens in mijn handen (telefoon opnemen, filmpje voor dochter etc.). Andersom uiteraard ook. Ik zou het pas raar vinden als ik het echt niet mocht lezen. Overigens zou ik zeker aan mijn man vragen wat hij terug gestuurd heeft en ik zou ook vragen wat hij er van vindt dat zij er ‘zo mee bezig is’. Ik hoop dat je een integere man treft die inderdaad niet met een andere dame zal appen, maar moslim of niet, helaas weet je dat nooit zeker.
Dat geloof je toch zeker zelf niet hè, van dat moslim zijnde?? Ik ken er genoeg die het niet zo nauw nemen met de (huwelijkse) trouw... Klinkt behoorlijk naïef!
Tuurlijk zijn er wel moslims die dit doen. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. En niet iedereen is te vertrouwen. Maar mocht ik ooit nog trouwen dan zal dit wel met een vrome man zijn. Iemand die dezelfde normen en waarden heeft als ikzelf en het huwelijk als een heilige verbintenis ziet. Ik denk niet dat je dit helemaal zult begrijpen als je geen moslima bent.
Vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, vind het echt ongepast dat ze zoiets voorstelt... Wel goed van je man dat hij jou op de hoogte stelt. Zou het minder fijn vinden om er pas achter te komen als hij al weg is. Als werkgever zou ik afspraken maken met mn personeel, straks heb je na dat teamuitje allemaal gedoe met je personeel onderling... Vindt t nogal ver gaan voor een personeelsuitje...
Waarom niet? Volgens mij ziet de katholieke kerk het huwelijk precies ook zo, en elke ander geloof ter wereld
Maar ik ga ervanuit dat iedereen ongeacht geloof, trouwt onder het mom van dezelfde normen en waarden en dat je elkaar trouw zult blijven. Niemand trouwt met iemand waarvan je denkt dat hij/zij niet zuiver is. Daar hoef je toch niet gelovig voor te zijn?
maar dan nog heb je geen garantie....Mijn schoonzus en haar man hadden letterlijk hét perfecte huwelijk. goede baan, 4 leuke, keurig opgevoede kinderen, zeer gelovig, gingen elke zondag naar een soort baptistengemeente, zijn ook beiden in deze gemeente grootgebracht, sex voor het huwelijk was uit den boze, wereldlijke liedjes konden niet, en bij een verkering werd er 9 van de 10x binnen een half jaar getrouwd. Toen ze getrouwd waren gingen ze op zondag bij de schoonouders op bezoek voor een kopje koffie, allemaal zeer beschaafd en Christelijk.....heel huisje boompje beestje. Ze waren 20 jaar getrouwd toen mijn schoonzusje gebeld werd door een of ander hotel dat ze haar shawltje vergeten was....Ze was nog nooit in dat hotel geweest. Bleek dat haar man van de 20 jaar huwelijk al 10!!!! jaar een andere vrouw erbij had. En haar niet alleen, nee, óók nog andere scharreltjes bleek later. En geloof me, ik had dit serieus echt nóóóóit, maar dan ook nooit achter hem gezocht. Burgerlijke huisvader op en top. En toen hij er op aangesproken werd hoe hij dit kon verantwoorden naar God, (want zij baden, gingen naar de gemeente, naar gebedsstonden en bijbelstudie etc etc) zei hij ijskoud: "met God heb ik niks te maken!!" en heeft nooit meer een voet in de kerk gezet. uiteraard is bovenstaand voorbeeld niet iets wat regelmatig gebeurd, maar ik bedoel ermee te zeggen dat je nooit garantie hebt. Mijn schoonzusje heeft ooit eens tegen mij gezegd dat ze zo blij was dat wij nooit ongerust hoefden te zijn dat onze mannen vreemd zouden gaan.......Achteraf gezien had hij toen al een poosje wat met een ander. Al hoop ik dat jij heel gelukkig wordt met je toekomstige echtgenoot!!
Dit leuke idee van die collega was er hier echt never nooit door gekomen. Sowieso zou mijn man dat helemaal niet willen. Die slaapt of met mij, of alleen. En mocht hij het toch opperen, denk ik dat hij daar diezelfde seconde al spijt van zou hebben Die collega vertrouw ik echt 0%. Waarom gaat ze er nog even over door op de app? Ik had overigens wel even willen weten wat hij daarop te zeggen had. Ik vind het voor een vakantie met collega’s echt heel ongepast. Sowieso een beetje vreemd dat collega’s met elkaar op vakantie gaan? Ik ben altijd heel blij als mijn werkdagen er weer op zitten
Ik vind dat overdreven vriendschappelijke gedoe met collega's ook vrij irritant. Als het werkgerelateerde uitstap is boekt elk professioneel bedrijf aparte hotelkamers. En met collega's op vakantie of elke vrijdagmiddag 'gezellig' borrelen? Nee dank je wel. Ik heb heel leuke collega's maar zo ver hoeft het voor mij niet te gaan. Ik vind vooral dat groepsaspect vervelend. Als het klikt met een collega kan ik daar buiten het werk ook vrienden mee worden maar dat is dan buiten dr werkvloer.