Vertrouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 10 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik vind het ongepast, zeker bij een werkgerelateerd uitje. Vanuit HR zou ik er ook niet mee akkoord gaan dat een man en vrouw die geen stel zijn tijdens een teamuitje een kamer delen.

chrystel73, Jules! en Syane vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Ik vind het heel raar dat jouw man ondanks jouw bezwaren het nog van plan is om het te doen.
    Waarom wacht je trouwens wanneer hij er op terug komt? Lijkt mij een onderwerp om gewoon te bespreken.

Chocolat, Jules! en Syane vinden dit leuk.
  3. Treez

Treez Niet meer actief

Ik neem aan dat je man hier toch niet serieus op in gaat? Mijn man zal dit werkelijk nooit doen. Hoe goed hij ook met een vrouwelijke collega zou kunnen opschieten. Behalve dat het erg onpraktisch is om een kamer te delen met iemand van het andere geslacht, zal hij het ook nooit doen uit respect voor mij. Andersom hetzelfde. Wij zijn beiden absoluut niet jaloers aangelegd, maar er zijn wel grenzen en hier liggen toch wel onze grenzen.

Trirani en Jules! vinden dit leuk.
  4. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ook al vertrouw ik mijn man ik zou het niet willen.
    lijkt me toch ongemakkelijk idee dat ze samen wakker worden (in 1 bed?) En lekker om de beurt onder de douche duiken. Hoop je dan :p

5. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik ben door zijn eigen schuld een redelijk jaloerse btch geworden...

Ik had dus serieus gezegd als het zo moet ga je helemaal niet of je gaat en je kunt je spullen pakken.. Gelukkig heb ik een man die dit zelf al noooit ging voorstellen en al helemaal niet om mijn reactie te peilen. Die kent hij namelijk al heel goed:|

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit gebeurd hier gewoon niet.

Ik slaap ook niet met een andere vent op een kamer. Binnen een relatie doe je dit naar mijn mening niet om scheve gezichten te voorkomen.

Als mijn man zo zou doen als de jouwe, gingen we een knetterend weekend tegemoed. En als die het ook nog ging doen, mocht hij na die vakantie ook een poosje langer wegblijven.

Naar mijn mening respectloos naar je partner, helemaal als ze aangeeft het niet te willen.

Vitamientjuh, mamabri, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dus waarom moet hij dan samen met die vrouw op 1 kamer. Dan zoekt hij zelf ook het probleem op.
    Ik ben echt niet heel jaloers aangelegd, maar echt geen haar op Mn hoofd die eraan denkt om dit te accepteren, en dAt heeft niks met vertrouwen te maken..

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oké ik heb duidelijk het bericht gemist waarin staat dat hij met die vrouw op de kamer gaat...

louan vindt dit leuk.
  9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat staat er ook niet letterlijk. Ik heb t gevraagd maar nog geen antwoord. Maar als hij aangeeft hem te moeten vertrouwen en dat hij heel veel van haar houdt dan trek ik daar mijn conclusie wel uit dat die het overweegt of doet

10. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    Ik snap niet dat je man dit zelf wil.. zoals iemand al eerder zei, mijn man zou het uit respect voor mij niet doen. En dan nog de gesprekken die er achter hun om rond gaan.. nee gewoon niet doen.

11. Marchella

Marchella Niet meer actief

In een ander topic vandaag schreef ik dat ik niet vooraan stond toen de zelfbeheersing uitgedeeld werd. Nou, ik stond dus wél vooraan toen de jaloersheid uit gedeeld werd en alleen daarom al ging dit dus niet gebeuren :rolleyes:

Micchan, Kippetje88, Kipsate en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oh oké dat bericht. Tsja zodra een man roept: ik ben te vertrouwen en hou heel veel van je! Dan heb ik al bijna mn koffers gepakt (slechte ervaringen, sorry is niet voor jou vervelend bedoeld TS!).

Biny vindt dit leuk.
  13. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Whuuuut?? Nee, dat zou hier dus niet gebeuren. Erg ongepast om op een werkuitje met een vrouwelijke collega in 1 kamer en bed te slapen. Dat je man er al over denkt om dat te doen, erg vreemd.
    En stel he, stel dat die vrouw wat van je man wil. Liggen gezellig samen in een bed. Hij wijst haar af. Ze kan gewoon dan een klacht tegen hem indienen en ik weet niet wat verzinnen. Zn reputatie kapot maken. Wil hij serieus zo'n risico nemen?

Chocolat en Syane vinden dit leuk.
  14. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Maar waar zijn jullie 'bang' voor dan? Als je je man vertrouwt snap ik dat niet. Even daar gelaten dat het niet praktisch is en 'ongepast' (al vind ik dit zelf niet).

Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Treez

Treez Niet meer actief

Dat is mij ook nog niet duidelijk. Hij vond het eerst grappig om haar reactie te testen o_O. Het is namelijk vreselijk lollig :|.

Ik neem aan dat hij het toch niet echt zal doen?!

Blijdorp vindt dit leuk.
  16. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Wat als die collega jouw man aanklaagt?

Syane vindt dit leuk.
  17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Roddels, verhalen, achterklap... dat zij iets met hem wil, afgewezen wordt en dan hem aanklaagde voor seksuele intimidatie, aanranding of i.d. Ken verhalen van dat soort dingen genoeg.
    Daarbij hoort dit niet bij professioneel gedrag wat je als collega’s toch dient te hebben.
    Daarbij vind ik het ook nog eens te maken hebben met bepaalde normen en waarden.

Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  18. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ik ben blijkbaar de enige die hier geen problemen mee zou hebben.
    Heb zelf ook wel eens een kamer gedeeld met een mannelijke collega (waar mijn vriend en ik overigens allebei goed bevriend mee zijn)

Biny en Blijdorp vinden dit leuk.
  19. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ja dat is waar. Dan wordt een vrouw helaas altijd geloofd en een man als dader gezien.

baby90, Chocolat, Treez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Moet er wel bij zeggen dat mijn man en ik hetzelfde werk doen en we dus elkaars collega’s kennen

Deel Deze Pagina