Vertrouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 10 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Treez

Treez Niet meer actief

Dit valt buiten onze normen en waarden. Wij vinden dit naar elkaar toe niet getuigen van respect. Het heeft overigens niks te maken met ergens bang voor zijn. Samen in één kamer slapen, het mogelijk delen van een bed en badkamer, heeft voor mij iets intiems en dat deel ik enkel met mijn man of een goede vriendin. Ik zou ook niet samen met een vrouwelijke collega een kamer willen delen. Ik ben nogal gesteld op mijn privacy. Alleen het idee al dat ik in de poeplucht van een collega mijn tanden moet poetsen :|.

2. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ik zal de groeten doen! Oh en: Hoi Harperhazel ;)

3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Maar die kennen jullie dus beide heel goed.

Ts kent de vrouw waar het omgaat helemaal niet behalve de niet zulke positieve verhalen. ( waarschijnlijk van haar man)

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Precies Dit.
    En ook al word hij geil en wil hij het niet...toch moet die zich dan laten afkoelen ergens. Waar ga je dat doen dan? In de badkamer en daarna alsof er niks is gebeurt terug naar bed?

Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  5. lloorrtt

Okee begrijpelijk.

Treez vindt dit leuk.
  6. louan

louan Niet meer actief

Vind ik raar. Zie al in mn pyjma met mn bungelende tieten door de kamer hobbelen. Bed ik duiken en ook nog eens per ongeluk een scheet in mn slaap laten. Zou me zo verschrikkelijk ongemakkelijk voelen en zou ook collega vriend zijn ongemak voelen.

xElles, Kanarie, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Haha ik merk dat ik door de reacties toch chagrijnig en kribbig doe tegen mn man.
    Heb duidelijk gezegd dat ik het niet wilt en hij zei oke.
    Dit zou ik ook prima vinden! Als je bevriend ben vind ik het totaal iets anders. En als je er zelfs beide bevriend mee ben zou ik het helemaaaaal prima vinden! Maar deze lellebel ken ik niet en is alleen eens bij ons thuis geweest toen ik er niet was.

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

En dat zou je bij een vrouwelijke collega niet hebben? Dat vind ik ook wel raar.

Biny en lloorrtt vinden dit leuk.
  9. lloorrtt

Als ie het écht niet wil wordt ie ook niet geil lijkt mij.

10. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hell no, dat zou hier dus echt niet gebeuren en andersom zou het ook niet geaccepteerd worden. Die van mijn zou er niet eens over nadenken. (is die van mij eigen baas, dus meestal word ik meegesleept naar dit soort uitjes, we betalen het tenslotte zelf)

Dit heeft met respect te maken, richting je relatie. Dat doe je niet.

11. louan

louan Niet meer actief

Bij vrouwelijke collega ook hoor want ken haar privé niet dus zoveel hoeft ze niet vanij te zien/horen hahah.

Blijdorp vindt dit leuk.
  12. Blijdorp

Aha dat klinkt logisch :)

louan vindt dit leuk.
  13. lloorrtt

vind jij

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

klopt, maar helaas door schade en schande wijs geworden.

15. lloorrtt

Ah ja oke, imsorry.

16. Elletje

Elletje Fanatiek lid

geeft niks, kan je niet weten ;)

lloorrtt vindt dit leuk.
  17. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Ik zou niet zo zeer problemen hebben met die vrouw, maar met de reactie van mijn man. Als hij daadwerkelijk de intentie zou hebben met een collega op een kamer te slapen dan moet hij dat doen, ik ga niks verbieden. Het zou voor mij echter wel een breekpunt van de relatie kunnen zijn, omdat ik er niet mee zou kunnen leven dat we over zoiets als dit van mening verschillen. Gelukkig zou mijn man zoiets zelf al lang hebben afgekapt.

Ik vraag me trouwens wel af of jouw man niet snapt dat collega's hierover gaan praten. En dat zal vast niet positief zijn.

MyMiracle vindt dit leuk.
  18. Blijdorp

Heeft iemand dit al aan zijn man voorgelegd? Ben wel benieuwd hoe mannen hierover denken.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier zou het ook niet mogen, krijgen we elk jaar een soort training over (via de mail). Ik vind ook dat een bedrijf dit niet zou moeten toestaan.

Phloxx, Chocolat en Syane vinden dit leuk.
  20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Laat ik t zo zeggen dan zonder de geilheid;
    Als ze een poging doet en hij wil t niet en loopt weg van de situatie om af te koelen...en dan? Ga je dan toch weer terug dat bed in alsof er niks is gebeurt?

Deel Deze Pagina