Het is ook iets persoonlijke he. Als jullie er beide prettig bij voelen en niet ongemakkelijk is er niks raars aan. Ik persoonlijk zou me echt niet op mn gemak voelen. Maar mijn vriend zijn vrienden zijn ook niet mijn vrienden. Ze staan veel verder bij mij vandaan.
Ja een vriend(in) (en zeker een gezamenlijke vriend(in)) zou ik prima vinden. Geen probleem! Maar dit is een (voor mij onbekende) collega, die hij ook maar amper een jaar "kent". Buiten werk zien ze elkaar nooit. En uit eerdere verhalen, is mjjn vertrouwen in HAAR gezakt tot onder nul! (Vaker met getrouwde mannen afspreken tot diep in de nacht onder het mom gezellig borrelen". Dr eigen man wist overigens ook niet waar ze was)
Dit heeft niks met vertrouwen te maken maar met respect naar elkaar toe. @nan1984 als jij bij jou mans vriend in bed slaapt is heel anders. Jullie kennen elkaar en je man kent natuurlijk de man ook. Ts kent die collega niet en hoort negatieve verhalen over haar. Mijn man mag zonder twijfel naast zijn beste vriendin slapen of andere vriendinnen als hij opstap is geweest maar dat doet die uit zich zelf al niet. Hoe iedereen met het woord respect omgaat in deze situatie is ook weer heel anders. Jullie hebben er allemaal brede mee dan is t toch goed.
Op zich vind ik het geen probleem, mijn man heeft ook wel eens tijdens een werk gerelateerde reis met een vrouw zijn kamer gedeeld en ik ben zelf ook vaak met mannelijke collega’s op zakenreis geweest (maar nooit een kamer mee gedeeld overigens). Wel vind ik het “apart” dat die vrouwelijke collega blijkbaar graag met de man van TS op een kamer wil... als ze de enige (?) vrouwelijke collega is, kan ze toch gewoon alleen op een kamer slapen. Dat zou ik tenminste wel doen, heerlijk zo’n groot bed voor mezelf
Nou ik vind je voorbeeld echt anders. Als m’n man bij m’n beste vriendin zou gaan slapen of ik bij een van onze beste vrienden (oorspronkelijk zijn vriend maar na 10 jaar ken ik ze ook goed) vind ik dat echt wel anders dan een of andere vage collega die zich opdringt en die ik niet ken...
In principe zou ik het geen probleem vinden dat mijn man met een vrouw op de kamer ging. Hij gaat sowieso meer met vrouwen dan met mannen om en daar heb ik nooit wat achtergezocht. In dit verhaal vind ik het wel wat vreemd dat ze verder niet echt een band hebben. Dan zou ik het alsnog geen probleem vinden, maar me wel afvragen waarom ze niet gewoon bij iemand op de kamer gaat die ze wel goed kent en veel mee doet.
Mijn man zegt: dan mag je meteen al je spullen mee nemen en daar blijven. Ik vind het ook echt respectloos om bij een ander in bed te gaan liggen, hoe goed je die persoon ook kent. Ik deel mijn bed met mijn man of kinderen, verder niet. Vind het wel typisch trouwens dat mensen vanaf dag 1 hun kinderen in hun eigen bed hebben liggen maar het geen probleem vinden om hun bed met andere volwassenen te delen
yep. En mijn man ziet het probleem niet. Ook niet als ik met een mannelijke collega een hotelkamer zou delen.
Dit vind ik ja. Als je verder leest zie je dat ik de laatste 2 regels uit leg dat het woord respect voor iedereen anders betekent en als je er vrede mee hebt dan is t toch goed. Dus ook voor jou en je man als jullie de situatie van ts goed vinden
Mijn kinderen lagen vanaf dag 1 in hun eigen bed én mijn man "mag" niet bij een andere vrouw slapen. Maar dat eerste is een discussie die niet in dit topic plaats hoort naar mijn mening.
Ik vind het vooral grappig dat in topics over kleding voor je man geroepen word ik ben zijn moeder niet maar in dit soort topics iedereen het er mee eens is dat je dit je man mag verbieden (daar doe ik niet aan omdat ik.... juist!... zijn moeder niet ben).