Verbieden zou ik ook niet doen. Ik zou wel aangeven dat ik het niet leuk zou vinden. Waarschijnlijk zou mijn man zelf het probleem niet zien. Ik vertrouw mijn man wel maar zou die vrouw juist niet vertrouwen..
Dankje. Wij hebben een gezonde relatie, respect voor elkaar en zouden het geen probleem vinden. Nu praat jij vanuit jezelf maar door de reacties kwam het een beetje over alsof je geen gezonde relatie kunt hebben als het geen probleem is.
Stel jouw man kent zijn collega pas een maand. Vind je dat nog steeds ok? En een willekeurige vrouw? Want zie daar persoonlijk geen verschil in. Gewoon uit nieuwsgierigheid
Jahoor. Hij doet niks dus zou niet weten waarom niet. Even los gezien van het gezeur dat het kan opleveren als een vrouw zich weer eens seksueel geïntimeerd voelt.
Nee hoor dat bedoel ik niet, maar ook al vind je het beiden geen probleem, de ander (in dit geval de vrouwelijke collega) zou naderhand maar haar beklag gaan doen over poging tot wat dan ook. Je moet zelf ook zoveel verstand hebben dat niet eens op te willen gaan zoeken. Maar dat is hoe ik er over denk
Maar dat is toch geen gezeur? Dat is heel naïef om zo te denken, je hebt nml geen poot om op te staan in zo'n situatie. Je moet dat niet eens willen opzoeken lijkt mij. Maarja, ik ben Happy thuisblijfmama, ik heb niet eens een collega die op mijn kamer wil slapen
Nou ik zou inderdaad mijn mening geven. En het dus niet verbieden. In het geval dat ik iemand alleen ken zoals ts van verhalen en het beeld van die collega ook niet al te best is zou ik dus zeggen dat ik er niet vrolijk van word. Besluit hij het dan wel te doen (want dat is aan hem ik verbied namelijk niets) dan ben ik echt wel een paar dagen chagerijnig tegen hem. Dat bedoel ik met dan voelt hij het wel. Maar ken ik die collega of zijn de verhalen alleen maar positief zou ik zeggen, veel plezier op de hotelkamer samen!
Haha ja gezeur weet even niet hoe ik het anders moet noemen. Ik vind dat vrouwen nogal snel zeuren wat betreft seksuele intimidatie. Dan moet je het inderdaad niet opzoeken daar ben ik het mee eens.
Ik denk dat niemand dat met 100% zekerheid kan zeggen van zijn partner. Maar ik wil dat mijn man me trouw blijft omdat hij dat wil en niet omdat hij nooit in de verleiding komt. Daarnaast geloof ik echt dat mijn man aan mij de hoofdprijs heeft, dus als hij vreemd gaat zou ik hem heel erg dom vinden
In je eerdere bericht gaf je aan het niet te verbieden, gaat hij alsnog, er nog niets van te zeggen, maar het hem wél met je gedrag laten weten. Daarom vond ik het tegenstrijdig. Nu klinkt het al een stuk anders
Ik verbied ook niets maar als het ter sprake komt zal ik heus wel zeggen of ik het leuk vind of niet, daarna is het aan hem. In mijn eerste bericht bedoelde ik dat ik het nooit zou verbieden en ook nooit zou vragen het niet te doen. (ik bijt nog liever mijn tong af). Maar mijn mening geef ik wel. In dit geval kent ts de collega niet en heeft ze niet al te beste dingen over haar gehoord en zou ik dus tegen mijn man zeggen dat ik het niet heel leuk vind. Maar ken ik die collega wel of de verhalen zijn positief zal ik alleen zeggen heel veel plezier samen! Hoop dat je een leuke gezellige vakantie hebt.
Snap ik. Je verwoorde het alleen iets anders in een eerder bericht. Kwam tegenstrijdig over maar begrijp nu dat je het anders bedoelt.
oh wat grappig dit, zo denk ik er ook over. Ik zeg wel eens tijdens een ruzie; als je denkt beter te kunnen krijgen mag je gaan hoor........maar ja, hij ligt nog steeds elke nacht naast me OT ik ben echt serieus totaaaaaal niet jaloers aangelegd, maar dit zou me echt een stap te ver gaan. Als mijn man met zijn vrouwelijke collega in 1 bed ging liggen kan hij wat mij betreft buiten de deur blijven (zijn koffertje had ie al bij zich) Voor mij echt een no go, voor mijn man overigens ook.
Haha dat roep ik ook wel eens als ik boos ben maar dat meen ik wel echt. Ik hou van hem en gun hem het allerbeste en als dat ergens anders is (wat ik me niet voor kan stellen) moet hij zeker gaan. Zou niet eens boos zijn.
ik ook, ik meen het ook echt. Ik zou het heel erg vinden als hij zou gaan, want ik hou van hem, maar ik vind echt dat als hij het beter kan krijgen (en ook ik kan me dat niet voorstellen ) hij lekker moet gaan.....Maar tot nu toe is hij er nog, dus ik verwacht dat ie het zoeken heeft gestaakt of zo.
Nou dat! Ik ben niet jaloers. Het zou mij alleen ontzettend steken dat mijn vriend probeert te peilen of ik zoiets oké vind om het uit te voeren. Ik wil en ga daar niet over beslissen, die verantwoordelijkheid neemt hij maar lekker zelf maar het gaat wel buiten mijn normen en waarden. Overigens heb ik veel met collega's gereisd en zat er dan ook niet op te wachten om mijn kamer met een vrouwelijke collega te delen. Na een dag werk is even wat privacy wel zo lekker.